וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת ששרה את ההמנון הארגנטיני בגמר: "שקלתי ברצינות לשיר עירומה"

11.1.2023 / 13:40

לאלי אספוסיטו, שגם הוטרדה מינית בערב בו זכתה האלביסלסטה במונדיאל, סיפרה על מחשבה מפתיעה שעברה לה בראש ערב לפני האירוע הגדול

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

השחקנית, זמרת וכוכבת הילדים הארגנטינאית לאלי אספוסיטו חוותה בחודש שעבר את הרגע המרגש ביותר בחייה, וזמן קצר לאחר מכן גם רגע מצער במיוחד, כאשר שרה את ההמנון הארגנטיני לפני גמר המונדיאל בקטאר, וכשלוש שעות אחר כך הוטרדה מינית על ידי אוהד ביציע בזמן הכרעת המשחק בדו-קרב פנדלים. אתמול (שלישי) הגיעה אספוסיטו לתכנית טלוויזיה ספרדית כדי לדבר על השקת העונה השלישית של הסדרה בה היא משתתפת, "סקיי" רוחו, שתעלה ביום שישי הקרוב לנטפליקס, ובתוך כך סיפרה מה עבר עליה ביממה שלפני הגמר.

אספוסיטו קיבלה את ההודעה על כך שפיפ"א הייתה מעוניינת שתשיר את ההמנון רק 20 שעות לפני המשחק: "נכנסו בי עצבים, זה היה נוראי כי אני הייתי עסוקה בליהנות מהמונדיאל כמו כל אוהדת רגילה, ולא היה לי קול כי יום לפני זה הייתי במסיבה. ההסוכן שלי אמר לי שרוצים שאני אשיר את ההמנון בגמר המונדיאל ואני התחלתי לבכות, אמרתי לו שאני לא מסוגלת, שאין לי מספיק כישרון ואני לא ראויה להזדמנות".

הזמרת לאלי שרה את המנון ארגנטינה לפני גמר המונדיאל בקטאר. Buda Mendes, GettyImages
בסוף היא מצאה שמלה. לאלי אספוסיטו שרה את המנון ארגנטינה בגמר המונדיאל/GettyImages, Buda Mendes

הדבר הבא שלאלי הייתה צריכה לעשות הוא כמובן להתכונן להופעת חייה, וגם כאן היא נתקלה בקשיים: "חוויתי המון מתח כי חיפשתי בחנויות משהו ללבוש, ובגלל שאני די גמדה, הכל היה ענק עליי בכל מקום ובכיתי בכל תאי ההלבשה כי שום דבר לא התאים לי. שקלתי ברצינות לשיר עירומה עם דגל ארגנטינה, כי לא הייתה לי שמלה, אבל בסוף מצאתי אחת מהממת וקניתי אותה בעשר בלילה".

"פיפ"א הלבישה את מסי כמו אלאדין ברגע הגדול בקריירה שלו. בושה"
אשתו של די מריה לראמי: "הוא יודע לכבוש בגמר, ואיך להתייחס לאישה"
לא רק באצטדיון: אוהדת ארגנטינה התפשטה גם במצעד הניצחון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על החזרות הגנרליות בבוקר הגמר סיפרה: "ב-11 בבוקר הייתי בחזרה בין אנשי פיפ"א שצעקו, כל מיני אנשים אנשים שאמרו דברים שאני לא הבנתי, ואני עם מיקרופון ביד בלי לדעת מה אני עושה". אספוסיטו, שהקליטה מראש שתי גרסאות שונות להמנון, פחדה שתתנגן הגרסה הפחות אהובה עליה: "התמסרתי לגורל, חשבתי על אבא שלי והחברים שלי עם צבעי הדגל על הפנים מול הטלוויזיה והכל הצטמק לדבר קטן כמו 'לא יודעת איך אשיר, אבל אשיר מהלב שזה מה שחשוב במצבים כאלה'. בסוף שמו את הגרסה שאהבתי, שרתי בסולם שלי והכל היה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully