וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק אצלה 17 דקות: ברצלונה תפצה את האקס הכושל ב-7.7 מיליון יורו

אחרי שמתאוס פרננדש עתר לבית המשפט בקטלוניה בעקבות התרה חד צדדית של חוזהו, הקשר הברזילאי יקבל סכום גדול מהמועדון בו ערך רק הופעה אחת

תקציר: אינטרסיטי - ברצלונה 4:3/ספורט1

בית המשפט בקטלוניה גזר על ברצלונה תשלום פיצויים בסך 7.7 מיליון יורו לשחקן הקבוצה לשעבר, מתאוס פרננדש. לפי פרסום ב"אתלטיק", המועדון יערער על הפסיקה שניתנה לאחר שהקשר הברזילאי עתר לבית המשפט בטענה שחייבים לו 14.8 מיליון יורו במסגרת חוזהו, שהותר ביוני 2021.

פרננדש הצטרף לברצלונה ב-2020 מפלמייראס, אחרי שחתם לחמש שנים באחד המהלכים הכושלים שיזם אנדרה קארי, סוכנו לשעבר של ניימאר שהועסק על ידי בארסה כסקאוט בשוק הברזילאי עד שהנשיא ז'ואן לאפורטה פיטר אותו עם תחילת הקדנציה הנוכחית שלו. לאחר שערך רק הופעה אחת כמחליף בליגת האלופות, ולא הצליח להותיר חותם, הבלאוגרנה התירו את חוזהו באופן חד צדדי וצירפו דו"ח של פיזיותרפיסט המועדון במכתב השחרור ששלחו לשחקן, כאשר בהודעה הרשמית לתקשורת נטען כי "שירותיו של מתאוס פרננדש אינם נחוצים עוד וחוזהו הסתיים".

מתאוס פרננדש באימון ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
יפוצה במיליוני יורו. פרננדש/GettyImages, Alex Caparros

השחקן, שנרכש בזמנו ב-7 מיליון יורו + 3 מיליון בבונוסים, חזר לפלמייראס ולא הצליח להשתלב בה. בהמשך הושאל לאתלטיקו פרנאנסה, אולם גם בשורותיה לא הצדיק מקום בהרכב ובתחילת העונה הנוכחית הושאל לרד בול בראגנטינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully