וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.1: ז'ואאו פליקס הושאל לצ'לסי, ממפיס דפאי יחליף אותו?

הבלוז שילמו 9 מיליון ליש"ט ויכסו את שכרו של הפורטוגלי, אתלטיקו פנתה לברצלונה בנוגע להולנדי. וגם: ההצעה שקיבל בוסקטס ומילאן רוצה לרכוש את ברהים דיאס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

העברות

* אסטון וילה הודיעה על החתמתו של אלכס מורנו, הקיצוני השמאלי של ריאל בטיס. מורנו בן ה-29 שיחק לפני כן גם במאיורקה, אלצ'ה וראיו וייקאנו.

* צ'לסי אישרה רשמית: ז'ואאו פליקס הצטרף אליה בהשאלה מאתלטיקו מדריד עד סוף העונה. לפי הדיווחים, הבלוז שילמו 9 מיליון ליש"ט ויממנו את מלוא השכר של הפורטוגלי המוכשר, שאמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "זאת אחת הקבוצות הכי גדולות בעולם ואני מקווה לעזור לה להשיג את המטרות שלה. מתרגש לשחק בסטמפורד ברידג'.

* סאות'המפטון הכריזה על צירופו של קרלוס אלקראס, הקשר הארגנטינאי בן ה-20 שנרכש מראינג עבור כ-8 מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים וחצי. הוא הרכש השני של הקדושים בחלון ינואר, מצטרף לחלוץ מיסלב אורשיץ' שהגיע מדינמו זאגרב.

שמועות

* כתב "סקיי איטליה" פבריציו רומאנו טוען כי לאחר עזיבתו של ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד כבר פנתה לברצלונה ותגיש הצעה לצירופו של ממפיס דפאי, כשמגעים בין הצדדים צפויים להתקיים בימים הקרובים.

* מגן שמאלי נוסף בדרך לאולימפיאקוס: בעוד דורון ליידנר כלל לא מתלבש למשחקים, בצ'ילה מדווחים שמי שעשוי בקרוב להפוך למגן השמאלי הבכיר של היוונים זהו גבריאל סואזו שסירב להאריך וזה בקולו קולו ודורש לעזוב לאירופה.

* לפי ESPN, השכר שאל נאסר מתכוונת להציע לסרג'יו בוסקטס לקראת סיום חוזהו בברצלונה הוא 13 מיליון יורו לעונה.

* ב"דיילי מייל" טוענים: פייר אמריק אובמיאנג רוצה לעזוב את צ'לסי ולשוב לספרד, אתלטיקו מדריד לוטשת עיניים לכיוונו. עם זאת, עסקה כזו תוכל לצאת לפועל רק בעונה הבאה מכיוון שהחלוץ כבר שיחק העונה בשתי קבוצות - רשם הופעה בודדת בברצלונה לפני שעבר לבלוז, כך שלמעשה הבלאוגרנה היא היחידה באירופה שאליה יוכל לעבור הגבוני.

* לפי "סאן", מאוריסיו פוצ'טינו לא יחליט על עתידו עד אשר יהיו התפתחויות בצ'לסי - הארגנטינאי היה שמח להחליף בתפקיד את גרהאם פוטר.

* בשנתיים האחרונות משחק ברהים דיאס כמושאל במילאן, וכעת הרוסונרי פתחו בשיחות עם ריאל מדריד בניסיון לרכוש אותו תמורת 22 מיליון יורו. כך או כך, הבלאנקוס יוכלו לרכוש אותו בחזרה תמורת 27 מיליון יורו.

* בספרד טוענים שאברטון בשיחות עם ויאריאל בנוגע לארנוט דנג'ומה. השחקן עשוי לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה בקיץ.

* ג'אנלוקה די מארציו דיווח שלסטר פנתה לפיורנטינה בנוגע לניקולאס גונסאלס והקבוצות דנות בסכום הרכישה של שחקן הכנף הארגנטינאי, אם כי הסגולים מאיטליה עוד לא החליטו האם ברצונם למכור את גונסאלס. הצעת השועלים עומדת על 30 מיליון ליש"ט עבור הקיצוני שכבש 13 שערים ב-50 הופעות במדי ה"ויולה".

ביירון קסטיו שחקן נבחרת אקוודור לפני ניקולאס גונסאלס שחקן נבחרת ארגנטינה. Franklin Jacome, GettyImages
מבוקש באנגליה. גונסאלס במדי נבחרת ארגנטינה/GettyImages, Franklin Jacome

* ב"אס" דווח שאתלטיקו מדריד מנסה לשכנע את לסטר להעביר אליה את הבלם הטורקי צ'לאר סויונג'ו כבר בחלון הנוכחי, לאחר שהקולצ'ונרוס הגיעו לסיכום עמו עוד בקיץ, על חוזה לחמש עונות.

* קשר מארסיי מתאו גנדוזי קיבל הצעת חוזה ממועדון בפרמיירליג, כך דווח ב"ל'אקיפ", כאשר בקבוצתו הצרפתית לא מודעים לזהות המתעניינת אך ההשערות הן שמדובר באסטון וילה של אונאי אמרי, מי שהדריך את הצרפתי בארסנל.

* באנגליה נכתב שאם ווסטהאם תהיה פתוחה להצעות על מיקייל אנטוניו, וולבס נמצאת בין המעוניינות לקלוט את החלוץ הג'מייקני.

* פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה" פרסם שנוטינגהאם פורסט לוחצת על פלמייראס עם הצעה שקרובה ל-20 מיליון יורו כדי לרכוש את דנילו. טרם הושג סיכום בין הצדדים לגבי הקשר האחורי בן ה-21.

* הקשר מריו למינה בדרך חזרה לפרמיירליג. הקשר שנרכש על ידי סאות'המפטון ב-2017 וכעבור ארבע שנים עזב לניס, על אף מעבר לוולבס שתשלם עבורו כ-10 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully