וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לשבור שיאים ולהפסיד - זה לא ב-DNA שלי"

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 8:38

הסל הראשון, מי יוכל לעקוף אותו ואילו מטרות עוד נותרו לו: כוכב הלייקרס התראיין ל-ESPN לקראת הפיכתו למלך הסלים של כל הזמנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

422 נקודות - זה מה שנותר ללברון ג'יימס כדי להשיג את קארים עבדול ג'באר, ולהפוך למלך סלי ה-NBA בכל הזמנים. אף שחגג את יום הולדתו ה-38 לפני כשבוע וחצי, ולמרות שלוס אנג'לס לייקרס מתקשה וספק אם תגיע לפלייאוף במערב, הכוכב הגדול נראה דומיננטי מתמיד בכל רגע שהוא על הפרקט.

בריאיון שהעניק ל-ESPN לקראת השיא המתקרב, נזכר קינג ג'יימס בסל הראשון שקלע בליגה - ב-30 באוקטובר 2003, אז סיים עם 25 נקודות בהפסד קליבלנד 106:92 לסקרמנטו. "ידעתי שאני שייך לליגה הטובה בעולם, אבל לא ידעתי למה לצפות", סיפר. "הייתי כל כך לחוץ, לא ידעתי איך הסלים הראשונים שלי יגיעו. קיוויתי שהסל הראשון יהיה ליי-אפ, אבל זו היתה זריקה קשה יחסית. לא רציתי להיכשל, לא רציתי לאכזב אנשים".

כשנשאל איפה שבירת השיא של קארים תדורג ברשימת ההישגים הבלתי נגמרת שלו, השיב: "אני לא יודע, כי זו לא היתה המטרה הראשונה שלי כשהגעתי לליגה. רציתי להגיע לאולסטאר, להיבחר לרוקי העונה, חמישיית העונה, חמישיית ההגנה, לזכות באליפות, להיבחר ל-MVP... מלך הסלים? אף פעם אפילו לא חשבתי על זה. אני יודע לקלוע, זה ברור, אבל כשאמרתי שאני לא סקורר, הכוונה היא שזה מעולם לא הגדיר אותי".

על כך שהוא מצטיין גם בעונתו ה-20 בליגה אמר לברון: "זה חשוב לי מאוד, אני רוצה להמשיך לשחק ברמה גבוהה, להתחרות על אליפות, שיכבדו אותי בכל פעם שאני עולה לפרקט כאיום של ממש. אני רוצה שתמיד יראו בי איום. אני רוצה לנצח, אני לא אוהב לקבל מחמאות אחרי הפסדים. נולדתי כדי לנצח, אנחנו משחקים לא רע לאחרונה, אבל אני רוצה לנצח ברמות הכי גבוהות. לשבור שיאים ולהפסיד, זה לא ב-DNA שלי. בשנה שעברה היתה לי הזדמנות להיות מלך הסלים, אבל ידעתי שלא נגיע לפלייאוף, לנסות לשחק ולהפוך למלך הסלים במשחקים חסרי חשיבות, זה הרגיש לי נדוש. אז העדפתי כבר לא לשחק במשחקים האחרונים. זה לא משנה לי אם לא מנצחים".

השחקן הפעיל הבא ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA אחרי לברון (37,965 נקודות) הוא קווין דוראנט (26,668). לברון נשאל האם הוא רואה מישהו שיכול לעקוף אותו, והשיב: "דוראנט הוא השם הראשון שעולה לי. הוא קולע כל כך בקלות. יש לנו סקוררים גדולים בליגה - קיירי אירווינג, לוקה דונצ'יץ', ג'ואל אמביד, יאניס אנטטוקומפו, אבל צריך גם קצת מזל. כולנו יודעים שלהיות בריא זה הדבר הכי חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Kevin C. Cox, GettyImages
היסטוריה בפתח. לברון/GettyImages, Kevin C. Cox

לסיום, לשאלה מה יישאר לו, אחרי שבירת השיא ההיסטורי, השיב ג'יימס: "אני צריך לשחק עם הבן שלי, אני חייב לשחק עם ברוני, ללבוש את אותם מדים ולשחק ביחד. אנחנו לא מדברים על זה כרגע, אבל הוא שומע את הדיבורים שלי בתקשורת. אני כבר כאן, אני רק מחכה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully