וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי קולסון לקראת פרטיזן: "לא חושב שיש עלינו לחץ, יהיה מרתק"

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 7:34

שחקן מכבי ת"א התייחס לחשיבות המשחק, אחרי התבוסה נגד ריאל מדריד ולאור מאזן הבית המשמעותי. הצהובים שמים דגש על ריבאונד ההגנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח הערב (רביעי, 21:05) את הופעותיה בשבוע הכפול ביורוליג כשתארח את פרטיזן בלגרד בהיכל מנורה. הצהובים מגיעים למשחק עם תשעה ניצחונות ושמונה הפסדים, ואילו היריבה הסרבית מדורגת שתי מקומות מתחתיתה עם שמונה ניצחונות ותשעה הפסדים.

הקבוצה של עודד קטש ערכה אתמול את האימון המסכם למשחק בשעות הצהריים בהיכל מנורה באווירה טובה מאוד, ובטוחה ביכולת להשאיר את הניצחון בתל אביב. במארחת רוצים לשים דגש על מספר אלמנטים במשחק של פרטיזן, בעיקר לנסות ולהוריד אותם בכל הביצוע ההתקפי ולסגור טוב יותר לריבאונד ההגנה.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. מאור אלקסלסי
דרוך. קולסון/מאור אלקסלסי

למרות ההפסד לריאל מדריד, ומאזן הבית החשוב, במכבי תל אביב רגועים. "אני לא חושב שיש עלינו לחץ פה. אנחנו פשוט משחקים טוב בבית, הכימיה בינינו נבנית ואנחנו רוצים להמשיך לשחק טוב בהתקפה, להשיג עצירות בהגנה ולהמשיך לבנות את המומנטום שלנו כאן", הסביר בונזי קולסון. "כמובן שקשה כי יש הרבה משחקים. אנחנו מנסים לחשוב בכל פעם רק על המשחק הקרוב ולאסוף מחדש את האנרגיות".

"פתחנו דף חדש אחרי המשחק מול ריאל. חשוב לנו להתמקד בפרטיזן ועם האוהדים שלנו יהיה אדיר. יש לנו את האוהדים הכי טובים ביורוליג ואנחנו ניזונים מהאנרגיות שלהם. יהיה מרתק", חזה קולסון. "אנחנו יודעים מה המאמן רוצה מאיתנו ואנחנו צריכים להישאר ביחד".

"זה משחק ממש חשוב. אנחנו בהחלט מוכנים, למרות ההפסד במשחק היורוליג האחרון", הבהיר ג'רל מרטין. "אנחנו צריכים לחזור למה שעשינו בהגנה, לסגור וללכת כולם חזק לריבאונד. אני מרגיש שהלך לנו טוב. הכימיה בינינו השתפרה. אני מרגיש נוח יותר ומבין יותר מה המאמנים רוצים ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully