וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל עלתה לחצי הגמר לאחר 18 שנים, מנצ'סטר יונייטד טיילה

המגפייז גברו 0:2 על לסטר משערים של ברן (60) וג'ואלינטון (71) בדרך לשלב הבא בגביע הליגה האנגלי. השדים האדומים נהנו משער פנטסטי של אנטוני (21) וצמד של רשפורד (90, 90+4) ב-0:3 מול צ'רלטון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'רלטון 0:3/ספורט1

שלב רבע הגמר של גביע הליגה האנגלי יצא לדרך הערב (שלישי) עם ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד על צ'לרטון ושל ניוקאסל על לסטר בדרך לשלב חצי הגמר.

ג'ואלינטון, שחקן ניוקאסל. רויטרס
שער ובישול לברזילאי בדרך לחצי הגמר. ג'ואלינטון/רויטרס

צפו בניצחון של ניוקאסל

תקציר: ניוקאסל - לסטר 0:2/ספורט1

ניוקאסל - לסטר 0:2

אוהדי ניוקאסל יכולים להתחיל לפנטז. אחרי רכישת המועדון בעונה שעברה, היכולת המופלאה תחת אדי האו והתצוגות בפרמיירליג של קבוצתם, היא רחוקה שני ניצחונות מתואר. המגפייז נראו הרבה יותר טוב מול השועלים ובדקה ה-60 ג'ואלינטון מסר נהדר לדן ברן, והבלם שמתופקד מפתיחת העונה בעמדת המגן השמאלי דהר לתוך הרחבה ובמבצע אישי נפלא בעט לפינה הרחוקה של דני וורד פנימה. כעבור 11 הקשר הברזילאי השלים את המשימה עם השני של המגפייז אחרי בישול פנטסטי של מיגל אלמירון, ולג'ואלינטון נשאר רק לגלגל את הכדור לרשת של לסטר בדרך לחצי גמר גביע הליגה. זאת העפלה ראשונה של המארחת לשלב חצי גמר גביע מקומי באנגליה מזה 18 שנים.

אנטוני, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ביצוע מושלם. אנטוני/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - צ'רלטון 0:3

בהרכב משני במיוחד, עם קובי מאינו בן ה-17 ב-11 של אריק טן האח, השדים האדומים המשיכו לשלב הבא בגביע הליגה האנגלי. בדקה ה-21 פרד מצא את אנטוני על הקצה הימני של רחבת צ'רלטון, והברזילאי סובב באומנות כדור מושלם לחיבורים בדרך ל-0:1. עם הכניסה לתוספת הזמן של המשחק, פקונדו פליסטרי מצא את מרכוס רשפורד שהמשיך בכושר הכיבוש הנפלא שלו והוסיף את השלישי כעבור ארבע דקות מבישול של קאסמירו בדרך לניצחון נהדר. המאמן ההולנדי קיבל סיבה לדאגה, כאשר בדקה ה-34 דיוגו דאלוט נפצע ובמקומו עלה ארון וואן ביסאקה.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. LINDSEY PARNABY/AFP, GettyImages
לא מפסיק לכבוש. רשפורד/GettyImages, LINDSEY PARNABY/AFP

תמונת העולות לחצי הגמר תושלם מחר (רביעי) עם המשחקים בין סאות'המפטון למנצ'סטר סיטי (21:45, ספורט1) ובין נוטינגהאם פורסט לוולבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully