וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים גם בצוות המקצועי: מאמן שוערים חדש בהפועל חיפה

10.1.2023 / 8:31

נאור ברבי הצטרף לצוות המקצועי של רוני לוי, שהתווכח לפני מספר ימים עם פיני אברהם שנחשב לאיש אמון של הבעלים יואב כץ. עיסוואי מהפועל באר שבע יושאל עד תום העונה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט 1

פיני אברהם, מאמן השוערים של הפועל חיפה, מסיים את עבודתו בקבוצת הבוגרים וזאת לפי החלטת המאמן רוני לוי. בין השניים התקיים ויכוח סוער לפני מספר ימים וכעת החליט לוי לצרף מאמן שוערים אחר לצוות המקצועי, נאור ברבי שמגיע ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ויתפוס את מקומו של אברהם.

אברהם נחשב לאיש אמון של הבעלים יואב כץ, שסירב בקיץ האחרון להזיז את אברהם ומאיר בן מרגי מהתפקיד לדרישת מרקו בלבול וסלובודן דראפיץ' שהיו מועמדים למשרת המאמן הראשי. כעת מעריכים בחיפה שכץ ישוחח עם אברהם ויציע לו תפקיד במחלקת הנוער, כשהשאלה היא האם אברהם יסכים לכך או שאולי יעדיף לחפש תפקיד במועדון אחר בתור מאמן שוערים של קבוצת בוגרים. אברהם שימש כמאמן השוערים בצוות של ברק בכר בימיו בעירוני קרית שמונה.

מועתסם עיסאווי שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
גם הוא מצטרף לסגל של רוני לוי. עיסאווי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בנושא אחר, בקבוצה מעוניינים לצרף עוד שחקן כנף זר ועל כן המטרה היא להשתחרר מחוזהו של דינו שטיגלץ כדי לפנות לכך מקום. כמו כן, המגן מועתסם עיסאווי מהפועל באר שבע יצטרף לקבוצה עד תום העונה בהשאלה. ההגעה של עיסוואי צפויה להביא לעזיבה סופית ורשמית של המגן גיא מזרחי, שעירוני קרית שמונה מעוניינת בשירותיו והמגן נוטה לחזור לקבוצה בה כיכב בעונה שעברה. גם סקציה נס ציונה מעוניינת בשחקן, אך בשלב זה עושה רושם שמזרחי מעדיף להגיע לקבוצה של ניר ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully