וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליאקוב צפוי להיכלל בסגל הפועל חיפה, ברסקי יפתח בהפועל חדרה

הבלם הבלארוסי עשוי לשחק לראשונה, רוני לוי יחסר את אראל וממן המורחקים (שבת, 18:00). הקשר שהצטרף מבני ריינה יעלה ב-11, שטורם חוזר מהרחקה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה

אחרי התבוסה בדרבי שהובילה להדחה מגביע המדינה, הפועל חיפה חוזרת לליגה ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות במפעל על חשבונה של הפועל חדרה. חנן ממן המוצהב וגם גל אראל שהורחק בכרטיס אדום בגביע ייעדרו, אולם הבלם הבלארוסי דניס פוליאקוב צפוי להיכלל בסגל לראשונה ובנוסף ג'בייר בושנאק הצעיר יתלבש. "אחרי הפסד כואב, התרופה הכי טובה היא ניצחון", אמר שחקן בקבוצה, "זה משחק שיכול להכריע הרבה להמשך העונה".

תומר יוספי ערך אימון בכורה היום ובמועדון מקווים שישדרג משמעותית את הקבוצה. גיא מזרחי צפוי לבקש שחרור בחלון ההעברות הקרוב, כאשר עירוני קרית שמונה מעוניינת בשירותיו.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חיסורים משמעותיים בסגל שלו. רוני לוי/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

הפועל חדרה, שמדורגת במקום החמישי, תתארח אצל הפועל חיפה ותנסה להגדיל את הפער ביניהן שעומד כרגע על שלוש נקודות. חדרה סוחבת רצף ארוך של שבעה משחקי ליגה ללא נצחון ובקבוצה מקווים שהנקודה הדרמטית, שהושגה בתיקו המשוגע נגד בני ריינה, עמוק בתוך תוספת הזמן, תיתן לשחקנים הרבה ביטחון לקראת המשחק מחר.

המאמן אסף נימני יחסר את פיליפ איפולה המורחק, לעומתו יערוך קשר הרכש רוסלן ברסקי הופעת בכורה בהרכב, לצידם של מנשה זלקה וסמי בוראר בקישור. קלמן שטורם שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב ויפתח בעמדת המגן השמאלי.

"אין ספק שהמשחק שחווינו מול ריינה היה משחק מטורף, פשוטו כמשמעו", אמר נימני, "זו פעם ראשונה שחוויתי דבר כזה, סיטואציה כזו שבה הצלחנו להפוך את המשחק תוך שלוש דקות בעשרה שחקנים. שאפו ענק לשחקנים שהאמינו בעצמם עד הסוף, הם הרגישו שהם יכולים להביא תוצאה למרות שהיינו בפיגור 0:2 בתוך הדקה ה-90. עשינו נקודה מאוד יקרה ואנחנו מקווים שנמשיך למנף את זה לקראת מחר".

על רצף המשחקים ללא ניצחון: "כמובן שבסוף המטרה שלנו לנצח במשחק, אבל כשאתה מודד השנה את הליגה, אתה רואה שמאוד קשה לנצח, רואים את זה בכל הקבוצות, פרט לשלוש הגדולות. כולם מתקשים לאגור נקודות ורואים בגלל זה את הצפיפות מהמקום שלנו ועד המקום לפני האחרון בטבלה. אנחנו בעניין של לאגור נקודות כרגע לקראת ההמשך, מבינים את המשמעויות וחשוב שנמשיך במסלול הזה. כל עוד אנחנו מביאים את הנקודות זה הדבר החשוב וחשוב שנמשיך ככה, עד שנמצא את מקומנו בחוף מבטחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל חדרה קלמן שטורם. דני מרון
חוזר להרכב של חדרה. שטורם/דני מרון

טריוויה

* הקבוצות נפגשו 15 פעמים בכל המסגרות מאז עלייתה של הפועל חדרה לליגת העל, והפועל חיפה השיגה את הניצחונות הראשונים שלה רק בעונה שעברה (0:3 בסיבוב הראשון ו-0:1 בפלייאוף התחתון - שניהם בבית). פרט לכך יש תשעה ניצחונות לחדרה וארבע תוצאות תיקו.

* הפועל חיפה כבשה שער אחד בלבד בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה. היא גם ספגה במהלכם רק פעמיים. הפרש השערים שלה במחציות הראשונות בבית העונה: 0:1.

* הפועל חיפה מובילה את טבלת האדומים של הליגה עם שבעה מורחקים עד כה. לבאות אחריה, ביניהן חדרה, יש שלושה מורחקים.

* הפועל חדרה שברה את בצורת השערים עם ה-2:2 הדרמטי מול בני ריינה, אבל לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים (שבעה משחקים בכל המסגרות).

* רוני לוי אימן ארבע פעמים מול הפועל חדרה ועדיין לא הפסיד. יש לו שלושה ניצחונות ותיקו אחד.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה
קהל: 1780

משחקי המחזור ה-17:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully