וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ספגה הפסד שלישי ברציפות, 4 נקודות בלבד לדני אבדיה

הוויזארדס הדועכים הובסו 132:112 בבית על ידי ניו אורלינס, הישראלי הוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-22 דקות. סי ג'יי מקולום הוביל את הפליקנס עם 34

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

השנה החדשה ממשיכה לא להאיר פנים לוושינגטון, וגם לא לדני אבדיה. הוויזארדס הובסו הלילה (בין שני לשלישי), 132:112 בבית על ידי ניו אורלינס, ספגו הפסד שלישי ברציפות וירדו למקום ה-12 במזרח, בעוד משחק מבולבל ומתסכל. וושינגטון שוב חסרה את בראדלי ביל הפצוע, אבל קיוותה שהחיסרון של זאיון וויליאמסון מנגד יאפשר לה לתת פייט לפליקנס, מה שלא קרה.

זה היה משחק פושר למדי גם מבחינתו של דני אבדיה. הפורוורד הישראלי סיים משחק שני רצוף עם 4 נקודות בלבד (2 מ-6 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש, 2 מ-4 מהעונשין), אליהן הוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-22 דקות. אבדיה שוב נראה כמי שמעמדו ברוטציה מעט נפגע בשבוע האחרון, וחלק ניכר מהדקות שלו הגיעו בגארבג' טיים, אחרי שהניצחון של ניו אורלינס כבר הובטח. הוא ספג פציעה חזקה באצבע ביד שמאל במחצית הראשונה, אבל המשיך לשחק. בשורה התחתונה, הוא רושם משחק שני ברציפות עם מספר נקודות חד ספרתי, ועומד על 0 מ-9 מחוץ לקשת בארבעת המשחקים שערכה וושינגטון בשנה החדשה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
ללא שלשה מתחילת השנה. אבדיה/רויטרס
יונאס ולנצ'יונאס, ניו אורלינס פליקנס. רויטרס
שליטה מוחלטת בצבע. ולנצ'יונאס חוגג/רויטרס

הוויזארדס דווקא נראו בעניינים ברבע הראשון, אותו פתח קייל קוזמה בסערה עם 13 נקודות, אבל אז קוזמה ואיתו שאר הקבוצה דעכו, והציגו שוב התקפה מבולבלת שאיפשרה לפליקנס לקלוע לא פחות מ-39 נקודות כתוצאה מאיבודי כדור. ההפרש עמד על 12 עם הכניסה לרבע האחרון, אבל הניצחון של האורחת לא היה בסכנה עד הסיום.

סי ג'יי מקולום הוביל את ניו אורלינס שעלתה למאזן 16:25, עם 34 נקודות. יונאס ולנצ'יונאס עשה ככל העולה על רוחו באזור הצבע עם 27 ו-12 ריבאונדים. את הוויזארדס הוליך קריסטאפס פורזינגיס עם 23 ו-10 ריבאונדים, וקייל קוזמה הוסיף 19 ו-8 אסיסטים, אבל גם 6 עבירות וירידה הפגנתית לחדר ההלבשה לפני שריקת הסיום. וושינגטון ואבדיה ינסו לחזור למסלול הניצחונות בלילה שבין רביעי לחמישי, אז יארחו את שיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully