וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה להיכנס להריון מאמבפה כדי להבטיח את עתידה? "הורסים לי את התדמית"

הדוגמנית רוז ברטראם, עליה הופץ מידע כי ניסתה לפתות את הכדורגלן, הגיבה: "זה לא נכון, אלה דברים שפוגעים בי. בריונות ברשת יכולה להרוס חיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

קיליאן אמבפה נמצא בכותרות ללא הפסקה, גם אם לעתים לא מדובר מסיבות הקשורות לכדורגל. המקרה הנוכחי עוסק בדוגמנית רוז ברטראם, שעליה הופץ לאחרונה מידע ברשתות החברתיות לפיו ניסתה לפתות את אמבפה להכניס אותה להריון כדי להבטיח את עתידה הכלכלי.

ברטראם, הגדולה מאמבפה בארבע שנים, נפרדה בשנה שעברה מאקס פריז סן ז'רמן גרגורי ואן דר ויל אחרי זוגיות ארוכה. הבלגית עמדה במוקד השמועות שהופצו ברשתות החברתיות, זאת על אף שמעולם לא אושר שהיא יוצאת או יצאה בעבר עם כוכב העל הצרפתי.

רוז ברטראם, דוגמנית בלגית. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
הגיבה להאשמות. ברטראם/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

היום (שני) כתבה ברטראם בחשבון האינסטגרם שלה למיליון עוקביה ודחתה את ההאשמות כלפיה: "בשבועות האחרונים הופצו שקרים שפגעו בי, במשפחתי ובסובביי. שנת 2023 עבורי התחילה עם שנאה ובריונות ברשת, זו תמונה עצובה. שום דבר שנכתב או נאמר הוא נכון. האמת לא יכולה לבוא מאדם זר שלא יודע שום דבר על החיים שלי ושמתחבא מאחורי המסך".

"הדבר הנוראי ביותר הוא שאנשים מאמינים לשטות הזו, למרות שאין שום הוכחה או ראיה. מנסים להרוס לי את התדמית. בעולם בו כל מה שחשוב הוא הצפיות, הקליקים והלייקים, לפעמים שוכחים שבריונות ברשת יכולה להרוס חיים של אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully