וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי שמאילוב הסבירו: "כשלים בתקשורת מנעו את בדיקת החומרים האסורים"

9.1.2023 / 16:18

מטעם הג'ודוקא נימקו את הבעיה בביצוע הבדיקה: "הוא יסביר באופן מלא את הנסיבות שבגינן היה הכשל". איגוד הג'ודו: "תקלה טכנית שתיפתר במהרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

עקב בעיה בבדיקת חומרים אסורים מטעם סוכנות הבדיקות הבינלאומית בספורט, משרד יחסי הציבור המייצג את הג'ודוקא ברוך שמאילוב הוציא היום (שני) הודעת הבהרה לתקשורת. חשוב לציין כי שמאילוב לא נכשל בבדיקה, אלא שהפורמט הוא כזה שבו על הספורטאי להיות זמין בכל עת על מנת לעבור את הבדיקה על פי דרישת הסוכנות. לטענת הג'ודוקא, תקלה טכנית הביאה לכך שביצוע הבדיקה לא צלח.

"שמאילוב התבקש על ידי ה-ITA (International Testing Agency) להגיש באופן תקופתי עדכונים בדבר מקום הימצאו כדי לאפשר ביצוע בדיקות בהתאם לכללים בדבר השימוש בחומרים אסורים, כמקובל אצל ספורטאים בינלאומיים. העדכונים והקשר עם הספורטאי נעשו באמצעות מערכת אינטרנטית, אך לאור כשלים בתקשורת, הניסיונות לבצע את הבדיקה לא צלחו", הסבירו מטעמו של שמאילוב. "עקב כך, קיבל ברוך פנייה מה-ITA ובה בקשה להעביר את הסבריו בעניין זה. בימי הקרובים ישיב ברוך לפנייה כמבוקש, יציג באופן מלא את הנסיבות שבגינן היה הכשל וימסור בשקיפות מלאה את כל הפרטים מול כלל הגורמים המוסמכים. ברוך ממשיך בפעילות ספורטיבית כרגיל".

ברוך שמאילוב ג'ודוקא ישראלי. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
תקלת תקשורת. ברוך שמאילוב/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

מאיגוד הג'ודו נמסר: "אנו סומכים על ברוך ובטוחים כי מדובר בעניין טכני בלבד שייפתר במהרה".

כזכור, לפני פחות מחודש זכה ברוך שמאילוב במדליית זהב בקטגוריה עד 66 ק"ג של התחרות השלישית בחשיבותה בסבב הג'ודו העולמי, המאסטרס, שנערכה בשנה החולפת בירושלים. שמאילוב לא התבקש לבצע בדיקת חומרים אסורים בסיום המאסטרס, והפעם האחרונה בה ערך בדיקה כזו במסגרת תחרות הייתה לאחר אליפות אירופה באפריל 2022, אז יצא שלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully