וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לגן נר: אריאל בית הלחמי מונה למאמן הפועל גלבוע/גליל

9.1.2023 / 18:41

שבועיים אחרי שהתפטר מהפועל אילת, המאמן הוותיק עבר ליריבתה בתחתית ושב למועדון בו אימן בין 2015 ל-2019. לגלבוע נותר מקום לשני חילופי זרים בלבד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

שבועיים אחרי שהתפטר מאימון הפועל אילת, אריאל בית הלחמי מונה היום (שני) למאמנה הישן - חדש של הפועל גלבוע/גליל. בית הלחמי נפגש היום עם בכירי המועדון שהפעילו עליו לחץ כבד בתקופה האחרונה, והשתכנע לבסוף לקחת את התפקיד שעזב לפני שלוש שנים וחצי. כבר מחר הוא יעביר את אימונו הראשון בתפקיד החדש.

המנכ"ל ארצי פרטי בירך: "שמחים ונרגשים שאריאל בתקופה מורכבת זו בחר להגיע ולהירתם למשימה החשובה מכל - להשאיר את המועדון בעונה הנוכחית בליגת העל. המועדון הזה הוא ביתו של אריאל, וכשהבית קורא לך לעזרה, אתה לא מהסס".

בית הלחמי חגג לאחרונה 500 משחקים בליגת העל, שם אימן את מכבי גבעת שמואל, אליצור אשקלון, עירוני נהריה, בני השרון, גלבוע/גליל, הפועל תל אביב והפועל אילת. בגלבוע אימן החל מסוף עונת הירידה ללאומית, 2015/16, החזיר את הקבוצה לליגת העל, והדריך אותה במשך שנתיים בליגה הראשונה. במקביל אימן את נבחרת העתודה והוביל אותה לשתי זכיות מרשימות באליפות אירופה לנבחרות עתודה.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. דני מרון
בית הלחמי/דני מרון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על המינוי של אריאל בית הלחמי

גלבוע פתחה את העונה בצורה חלשה מאוד והיא מדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל עם שני ניצחונות בלבד מ-13 משחקים. את הקבוצה הדריך בפתיחת העונה רמי הדר שפוטר, ואת מקומו תפס גוני יזרעאלי שאימן בשלושת המחזורים האחרונים. גלבוע כבר רשמה שמונה שחקנים זרים באיגוד הכדורסל, כך שמקום התיקון של בית הלחמי בסגל הוא מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully