וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום שני השחור" יצא לדרך: לאבי סמית' פוטר מיוסטון

שעות לאחר הניצחון על אינדיאנפוליס קיבל מאמן הטקסאנס הודעה על הפסקת עבודתו לאחר עונה אחת בלבד. אריזונה פיטרה את קינגסברי, בליצ'יק ימשיך בפטריוטס ב-2024, דנבר במגעים עם שון פייטון

לאבי סמית. Michael Hickey, GettyImages
המאמן הראשי הראשון שקיבל כרטיס אדום ביום שני השחור. לאבי סמית'/GettyImages, Michael Hickey

אחרי שהעונה מסתיימת מגיעים הקלשונים. "יום שני השחור" הוא כינויו של היום שלאחר סיום העונה הסדירה ב-NFL, במסגרתו נמסרת ברכת "איחלתי לחייל הצלחה" למאמנים שכשלו. הראשון שקיבל הודעה כזאת היה מאמן יוסטון לאבי סמית'. זה קרה שעות ספורות לאחר הניצחון 31:32 על אינדיאנפוליס, שגרם לטקסאנס, באופן אירוני, לאבד את הבחירה מספר 1 בדראפט. סמית' אימן בסך הכול עונה אחת את הטקסאנס וסיים במאזן 13:1:3.

אריזונה פיטרה את המאמן קליף קינגסברי, עשרה חודשים בלבד לאחר שחתם על הארכת חוזה עד 2027. הקרדינלס סיימו את העונה במאזן 13:4. ה-GM סטיב קיים החליט להתפטר.

ביל בליצ'יק ימשיך. מאמן ניו אינגלנד הודיע כי יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה, שתהיה ה-24 שלו במספר בפטריוטס. על פי הדיווחים, דנבר מנהלת מגעים עם שון פייטון, שהודיע על פרישה מאימון בתחילת השנה.

קליבלנד פיטרה את מתאם ההגנה ג'ו וודס, לאחר עונה בה סיימה במאזן 10:7. וודס היה המתאם בקבוצה מ-2020. בעונתו הראשונה העפילו הבראונס לפלייאוף ואף ניצחו משחק לראשונה מזה 26 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • לאבי סמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully