וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזף גנדה הבריק: "שער בלתי ניתן לעצירה, גול חלומי"

החלוץ הישראלי נראה טוב בהכנה אחרי החזרה מפציעה ארוכה. ינסה לסייע לזנדהאוזן להישאר בבונדסליגה2 בגרמניה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

אחרי פתיחת עונה קשה מבחינה אישית, ג'וזף גנדה נמצא בכושר טוב מאוד ואתמול (ראשון) גם הבריק במשחק אימון של זנדהאוזן מליגת המשנה בגרמניה. הבונדסליגה2 תחזור מהפגרה בסוף ינואר ושחקן הכנף הישראלי מקווה לסייע לקבוצתו להימנע מירידה.

גנדה הצטרף לזנדהאוזן בקיץ אחרי שבעונה שעברה שיחק באדמירה ואקר האוסטרית. הוא נכנס כמחליף בדקות הסיום במחזור השני ובמחזור השלישי, אבל שבועיים לאחר מכן קרע שריר ונעדר עד פגרת המונדיאל.

אתמול גנדה פתח במשחק אימון של זנדהאוזן נגד קבוצה מהליגה החמישית ובדקה ה-20 כבש שער יפהפה בבעיטה אלכסונית לחיבורים הרחוקים. "שער בלתי ניתן לעצירה, גול חלומי", כתבו ב"קורייר מנהיים" שמכסה את הקבוצה.

ג'וזף גנדה שחקן זנדהאוזן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
רק שיישאר בריא. גנדה/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

זנדהאוזן מדורגת במקום ה-18 והאחרון בבונדסליגה2, אבל התחתית כל כך צפופה, עד שהיא מפגרת בשלוש נקודות אחרי הקבוצה שבמקום ה-11 ובתוך שבועיים כל קבוצת מאזור הקו האדום יכולה למצוא את עצמה במקומות 9-10.

גנדה בן ה-25 שיחק בעבר תקופות קצרות במכבי נתניה ועירוני קרית שמונה, לפני שהצטרף להפועל תל אביב ולבש את מדיה בשנים 2017-2019. ממנה יצא למרכז אירופה, תחילה לקבוצת המילואים של אוגסבורג הגרמנית ולאחר מכן לאדמירה וזנדהאוזן. בשנת 2015 רשם 5 הופעות בנבחרת הנוער של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully