וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "צ'לסי צריכה לתת זמן לפוטר, אין לו את מסי"

אוהדי הבלוז קראו במהלך ה-4:0 למנצ'סטר סיטי בגביע בשמו של תומאס טוכל שפוטר בספטמבר, המאמן המנצח ייעץ לבעלים טוד בוהלי לא לבצע צעד פזיז

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:4 (גביע אנגלי)/ספורט1

תוך 72 שעות, מנצ'סטר סיטי השלימה ניצחון כפול על צ'לסי ואולי חיסלה לגרהאם פוטר והבלוז את העונה. ביום חמישי ריאד מחרז קבע 0:1 בליגה, הערב (ראשון) האלג'יראי כבש פעמיים, גם חוליאן אלברס ופיל פודן כבשו וזה הסתיים ב-0:4 מוחץ שהעלה את הסיטיזנס לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי והדיח את פיינליסטית העונה שעברה מהמפעל.

פפ גווארדיולה כלל לא שיתף במשחק את כוכביו קווין דה בראונה וארלינג הולאנד וכשנשאל בסיום על חודשיו הראשונים והקשים של גרהאם פוטר בצ'לסי, פירגן למאמן שהגיע מברייטון במקום תומאס טוכל בספטמבר וניצח שבעה משחקים בלבד בכל המסגרות: "הייתי אומר לטוד בוהלי (בעלי צ'לסי) שייתן לו זמן. כל מאמן צריך זמן - בברצלונה לא הייתי צריך שנתיים רק כי היה לי את ליאונל מסי בקבוצה".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פירגן לפוטר אחרי הניצחון כפול. גווארדיולה/רויטרס

בכל הנוגע לקבוצתו ששטפה את הדשא גם ללא הכוכבים, שיבח גווארדיולה את מחרז שכבש שלושה שערים בשלושה ימים מול צ'לסי: "האיכות שלו יוצאת דופן. הוא אוהב לשחק כדורגל והיום הוא היה יוצא מן הכלל. הכדור החופשי שבעט פשוט פנטסטי. זה היה משחק טוב שלו. גם התגעגעתי לחוליאן אלברס ולשמחת החיים שלו. הוא עוזר לנו המון ושיחק היום מצוין. אנחנו עדיין בארבע מסגרות שונות ונצטרך את כולם שיעזרו לנו".

מחרז יכול היה לסיים עם שלושער, אבל סיפר אחרי המשחק: "התכוונתי לבעוט גם את הפנדל הראשון, אבל חוליאן ביקש ממני לבעוט ואני כמובן הסכמתי. הוא חלוץ והוא זקוק לשערים. את הפנדל השני כבר רציתי לבעוט אחרי שכולם היו מעורבים ואני שמח על כך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ריאד מחרז, קשר מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
שלושה שערים בשלושה ימים. מחרז/GettyImages, Alex Livesey

פוטר, שקבוצתו ניצחה רק את בורנמות' החלשה מאז החזרה מפגרת המונדיאל ובסכנה גדולה מאוד למצוא את עצמה בעונה הבאה מחוץ לליגת האלופות ואולי בכלל ללא מפעל אירופי, אמר: "אני מבין את התסכול, הכעס והאכזבה בקרב האוהדים, אנחנו לא משיגים את התוצאות שאנחנו רוצים. הרבה מהאוהדים מבינים את המצב ותמיכת הקהל נהדרת, אנחנו יודעים שיש עלינו אחריות לשנות את המצב ואנחנו נעבוד קשה בשביל לנסות לעשות את זה. זה רגע קשה לכולנו ועלינו להישאר מאוחדים. שיחקנו עם המון צעירים, אבל היכולת לא מספיק טובה וכמובן שעלינו להשתפר. לצערי שיחקנו פעמיים נגד מנצ'סטר סיטי, כנראה הקבוצה הכי גרועה שאפשר לקבל - היא יכולה לגרום לקבוצה להיראות כאילו היא לא מנסה לשחק...".

אוהדי צ'לסי קוראים בשמו של טוכל

אוהדי צ'לסי אף קראו היום בשמו של טוכל בעקבות מצב הקבוצה. להגנת פוטר והבלוז, כידוע, ייאמר שרשימת הפצועים ארוכה במיוחד ואליה התווספו ביום חמישי כריסטיאן פוליסיץ' וראחים סטרלינג שהיום לא נכללו בסגל ובשלב זה לא ברור אם ישובו למשחק ההשלמה בליגה מול פולהאם ומנור סולומון ביום חמישי. זו גם הסיבה לכך שהיום העניק פוטר מנוחה למספר שחקנים, בייחוד הוותיקים יותר בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully