וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' חגג: "זה הניצחון הכי חשוב שלי כמאמן"

מאמן קרית שמונה אחרי ה-0:1 על ריינה: "אין לי כוח לחגוג, היו 90 דקות של עצבים. נגיע בטירוף למשחק מול חדרה". שרון מימר על חלאיילה: "הוא לא מרוכז כי הוא רוצה לעבור לקבוצה אחרת"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:1 על מכבי בני ריינה/ספורט1

ברכות לעירוני קרית שמונה: הקבוצה מהצפון ניצחה הערב (ראשון) לראשונה מאז המחזור הראשון, 0:1 את בני ריינה יריבתה הישירה לתחתית והורידה את יריבתה למקום האחרון. ידין לוגסי המחליף הכריע (75) והלהיט את התחתית, כאשר אם נס ציונה תפסיד יהיו לנו שלוש קבוצות עם 15 נקודות בתחתית.

ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
עדיין בלי הפסד בקרית שמונה. ניר ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

ניר ברקוביץ' המאמן המאושר אמר: "זה הניצחון הכי חשוב שלי כמאמן. חזרנו לליגה ובגדול. הכדור היה אצלנו אבל לא היו מספיק שחקנים חכמים שיכניסו כדורים לעומק. ובאמת החילופים האלו ניצחו. מחכים לחדרה כבר בטירוף בשבוע הבא".

על נס ציונה האקסית: "זה היה הבית שלי, אבל אין מה להשוות בין המועדונים. הגעתי למקום חם, קיבלו אותי יפה. קרית שמונה צריכה להיות בפלייאוף העליון. אין לי כוח לחגוג. זה היה 90 דקות של עצבים, כאילו אני משחק. יש פה קבוצה טובה, יהיה בסדר".

על הזרים החדשים: "גם אני לא כל כך מכיר אותם. יש פה קבוצה טובה. סבאי וקהת לא שיחקו. יש פה את כל האפשרויות ובגלל זה עברתי לפה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרון מימר מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
ירד למקום האחרון. שרון מימר/מאור אלקסלסי

שרון מימר: "לא שיחקנו מספיק טוב התקפית. אנחנו בתקופה לא טובה, שיחקנו הרבה יותר טוב בתחילת העונה. אנחנו עדיין בעניינים, אנחנו פה כדי להילחם. כששלומי פצוע ואוסמה חלאיילה לא כל כך מרוכז כי הוא רוצה לעבור לקבוצה אחרת, אז ככה זה נראה".

על עתידו: "זה מספיק שנים בליגה הזו. חמש פעמים הגעתי לקבוצות שמתחת לקו האדום ולשמחתי עדיין לא ירדתי. יש לנו עוד 16 משחקים, אנחנו נרים את הביטחון לשחקנים ויהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully