וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ישרוטל נבחרה למארחת הרשמית של מרתון פלייטיקה תל אביב

רשת ישרוטל מזמינה את רצי המרתון ומלוויהם להתארח במלונות הרשת בתל אביב במחירים מוזלים. בני לוי, סמנכ"ל השיווק של רשת ישרוטל: "ארבעת מלונות הרשת בתל אביב, יעניקו לרצי המרתון חווית אירוח נינוחה ומושלמת במחירים אטרקטיביים". גליל תעניק חסות למירוץ

רויאל ביץ'. יחצ,
מלון רויאל ביץ' של ישרוטל/יחצ

רשת מלונות ישרוטל נבחרה להיות המארחת הרשמית של מרתון פלייטיקה תל אביב, שיתקיים ב- 24.2. במסגרת שיתוף הפעולה, מזמינה רשת ישרוטל את רצי המרתון להגיע נינוחים ורעננים למירוץ - ולהתארח במלונות ישרוטל בת"א לפני ואחרי התחרות, ליהנות מחוויית הלינה בעיר, וממוקדי התרבות והבילוי שהיא מציעה, במרחק הליכה.

בנוסף, תארח הרשת רצים ורצות מקומיים ובינלאומיים ו- 30 רצות בכירות מהארץ והעולם, שישתתפו בניסיון שבירת השיא ב-10 ק"מ לנשים בהן הרצה הבכירה הישראלית, לונה צ'מטאי סלפטר, שתוביל את הניסיון במסגרת מרתון פלייטיקה תל-אביב. גם דיוויד כץ, שופט האתלטיקה הבכיר מניו יורק שמגיע לעקוב אחרי ניסיון שבירת השיא העולמי, יתארח באחד המלונות התל אביביים של הרשת

הרצים ומלוויהם יזכו להנות ממחירים מוזלים במלונות הרשת הממוקמים בתל אביב בין התאריכים 23-25 בפברואר. לרצים שיתארחו במלונות ישרוטל, תמתין בבוקר המרתון breakfast box - ארוחת בוקר ארוזה המתאימה בהרכבה התזונתי למירוץ.

בני לוי, סמנכ"ל השיווק של רשת ישרוטל: "אנו גאים על הצבעת האמון של מארגני מרתון פלייטיקה ת"א ובחירתם ברשת ישרוטל להיות המארחת הרשמית של המרתון. ארבעת מלונות הרשת בתל אביב יעניקו לרצי המרתון חווית אירוח נינוחה ומושלמת במחירים אטרקטיביים, שתאפשר להם מנוחה לפני ואחרי הריצה בשילוב בילוי וטיולים למי שיחליט להזמין חבילה של שני לילות".

גליל תעניק חסות למרתון, כשתציג עמדת פירות במתחם המרתוניסטים, אליה מגיעים כל רצי המרתון אחרי ריצה של 42.2 ק"מ - מותשים, עייפים וצמאים לאנרגיה. בנוסף גליל תציג סלסלות מעוצבות של פירות גם במתחם ה- VIP.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully