וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון והלייקרס דוהרים: "משחקים אולי את הכדורסל הטוב בליגה"

ג'יימס עומד על 38 נקודות למשחק ו-0 הפסדים מאז יום הולדתו ה-38. וגם: לאבין מתחמם, הגיבור האלמוני של דאלאס והפציעה של קליי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

כשאנתוני דייויס נפצע, רבים העריכו שלוס אנג'לס לייקרס תרים ידיים ותוותר על העונה הזו. אלא שלברון ג'יימס וחבריו התאוששו, והם עומדים כעת על רצף של חמישה ניצחונות - הארוך ביותר בליגה, בצוותא עם ממפיס - ורחוקים משחק וחצי בלבד מהקליפרס שבמקום השישי במערב. לקבוצה של דרווין האם מאזן 21:19, שווה ערך לזה של יוטה העשירית, במקום המוביל לפליי-אין.

גם ב-134:136 על סקרמנטו לברון היה מעל כולם, עם 37 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אך הפעם הוא קיבל סיוע משמעותי מאוד מחבריו. שלושה שחקנים נוספים קלעו 23 נקודות או יותר - תומאס בריאנט שנמצא בכושר נהדר (29 נקודות ו-14 ריבאונדים), דניס שרודר (27 נקודות, כולל שתי קליעות עונשין גורליות) וראסל ווסטברוק (23 נקודות ו-15 אסיסטים).

מאז שחגג את יום הולדתו ה-38, לברון קולע 38 נקודות למשחק וטרם הפסיד. "זה היה ניצחון מאוד מרשים", אמר פרשן ESPN ושחקן העבר קנדריק פרקינס. "אפשר לטעון שבחמשת המשחקים האחרונים הם משחקים את הכדורסל הטוב בליגה".

"אנחנו בכיוון הנכון ולומדים מהטעויות שלנו", אמר האם. "כבר עברנו הרבה וזה היה שיעור ענק עבורנו, אבל אנחנו בדרך הנכונה". על דבריו של לברון לפני כשבוע וחצי - מסר ברור להנהלה שהוא רוצה חיזוק, אמר המאמן: "אף אחד לא חלק עליו, אלה עובדות. זו היתה קריאת השכמה שכולם צריכים להתעורר.

בריאנט נכנס היטב לנעליו של דייויס, כשהפך לשחקן הלייקרס הראשון מאז שאקיל אוניל שמעמיד לפחות 29 נקודות ו-14 ריבאונדים באחוזים כל כך גבוהים מהשדה (85%). "זה בעיקר עניין של ביטחון", אמר. "אנחנו מנסים להביא את זה ערב אחר ערב. אני יודע שכל אחד מהחבר'ה גאה להיות כאן".

בתחילת העונה זאק לאבין כלל לא היה יכול לשחק יום אחר יום, זכר לפציעה הקשה בברכו. כעת, נראה שכוכב שיקגו חזר לעצמו - ובגדול. לאחר 11 השלשות שהמטיר על פילדלפיה, צלף שמונה (כולל שלוש רצופות ברבע האחרון) מול יוטה, והוליך את הבולס ל-118:126 חשוב. הגארד עומד על 17 מ-25 מחוץ לקשת בשני משחקיו האחרונים, ואם שואלים את בילי דונובן, הוא צריך לזרוק אפילו יותר. דונובן היה רוצה לראות את לאבין זורק 10-15 שלשות במשחק, לא פחות, שכן שיקגו היא הקבוצה שזורקת עד כה הכי מעט מחוץ לקשת העונה (28.7 לערב).

"כדי שנזרוק יותר שלשות, הוא חלק חשוב מזה", אמר המאמן. "הוא צריך למצוא את האיזון בין לזרוק שלשות וחדירות לסל או יצירת התקפה לשחקנים אחרים. בשבועות האחרונים נראה שהוא מרגיש יותר בריא. המשחק בא לו מאוד בקלות".

הבולס רשמו ניצחון שלישי ברציפות, וממשיכים בהתאוששות שלהם. "אנחנו משחקים היטב", אמר הכוכב. "אולי לא מושלם, אבל אנחנו מתחרים, אנחנו מגיעים לכל משחק עם אנרגיה מסוימת. כולם ציפו שאחזור מהניתוח כמו שהייתי, אבל זה לוקח הרבה אימונים ושיקום. ידעתי שבסופו של דבר אחזור לכאן".

לוקה דונצ'יץ' ממשיך בשלו. כוכב דאלאס סיפק טריפל דאבל תשיעי העונה - 34 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ב-117:127 על ניו אורלינס, כדי לסדר למאבס ניצחון שמיני בתשעה משחקים. ואילו, המחמאות בסיום הלכו דווקא לעברו של הרוקי, ג'יידן הארדי, הבחירה ה-37 בדראפט האחרון, שסיפק שיא קריירה של 15 נקודות. "הוא השתפר בכל תחום", אמר ג'ייסון קיד. "הוא בחור צעיר ולצידו סופרסטאר ענק, והוא מתאים לנו בול". גם דונצ'יץ' החמיא: "מדהים. הם לא הצליחו לעצור אותו. הוא שחקן גדול, אתם עוד תראו".

רגע לפני המשחק מול אורלנדו, הודיעה גולדן סטייט שקליי תומפסון לא יתלבש בשל כאבים בברכו. "אנחנו מדברים כאן על שחקן שעבר שתי פציעות קשות מאוד בשנים האחרונות, אז דברים כאלה קורים", אמר סטיב קר, שטען כי הכאבים לא מעידים על פציעה חדשה או מדאיגה. "אלה דברים שצריך להתמודד איתם". במשחק עצמו הפסידו הווריירס, חרף משחקו הראשון העונה של אנדרה איגודאלה, שסיים עם 0 נקודות ב-12 דקות. "הוא לא שיחק מאז הגמר", אמר קר, "ייקח לו קצת זמן להיכנס לקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully