וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלל נזק ברצועות הברך של דוידזאדה, קראנקה כבר זיהה חלק מהבעיות

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 12:17

הקלה במכבי תל אביב מפציעת המגן, המאמן הספרדי חושב שיש דברים לשפר אחרי הניצחון בבכורה: "אם אחשוב שניצחנו 0:3 ושיחקנו טוב, אעשה את הטעות הכי גדולה שלי". במועדון מחכים עם צירוף שחקנים נוספים וממתינים לבית הדין

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

דומה שהחיוכים שפיזר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן מכבי תל אביב ביום חמישי שעבר, והצ'פחות שחילק מיד לאחר מכן באימון הראשון שלו בקרית שלום, לא יהיו סימן ההיכר של אייטור קראנקה. אף שניצח בבכורה שלו אתמול (שבת) את מ.ס. אשדוד 0:3, ואפילו שיכול היה לבוא למסיבת העיתונאים אחרי המשחק ולהתרווח על הכיסא, הוא לא ניסה לייפות את המציאות שהייתה מאוד פושרת.

זה היה אמנם ניצחון משכנע, אבל לא כזה שמלווה ביכולת גבוהה במיוחד, וקראנקה לא ברח ממה שהוא חושב שצריך לקדם ולשדרג במכבי תל אביב. "יש הרבה דברים שצריך לשפר", פתח קראנקה מול התקשורת. "אנחנו צריכים להיות הרבה יותר קומפקטיים בהגנה. אנחנו צריכים ללחוץ גבוה הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים להיות יותר טובים עם הכדור. אם אחשוב שזה שניצחנו 0:3, שיחקנו טוב, אעשה את הטעות הכי גדולה שלי. זו הייתה פתיחה טובה בשביל הביטחון וטוב שהשחקנים שמחים. עכשיו זה הזמן להשתפר".

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב מתדרך את ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
"עכשיו זה הזמן להשתפר". קראנקה לצד יובאנוביץ'/אריאל שלום

קראנקה שוחח לפני המשחק עם השחקנים ואמר להם: "אתם לא צריכים להוכיח לי דבר היום ואל תנסו לעשות עלי רושם מיוחד, כי אני מכיר את כולכם. ראיתי מספיק משחקים של הקבוצה כדי ללמוד על כל אחד". במסיבת העיתונאים הסביר מדוע השחקנים היו פחות טובים, דווקא במשחק הבכורה שלו: "לפעמים כשאתה רוצה להיות טוב ולהראות למאמן, זה לא קורה. זה טבעי. דווקא כשאתה שואף להוכיח בצורה יתרה, זה לא יוצא".

המאמן הספרדי בחר לעלות אתמול מול מ.ס. אשדוד במערך הרגיל שהתווה ולאדן איביץ'. אותו 2:5:3 שזכה להרבה ביקורת כלפי הסרבי שעזב. קראנקה ישחק גם במערך הזה לא מעט, אבל השוני יהיה שהוא יהיה יותר מגוון ופחות עקשן מאיביץ' שדגל רק במערך אחד.

קראנקה התעקש במסיבת העיתונאים שגם במערך הזה אפשר ללחוץ יותר טוב על היריב. "זה לא משנה באיזה מערך משחקים: גם במערך הזה, אנחנו צריכים לייצר לחץ יותר טוב על היריב".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אופיר דוידזאדה, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
נשלל נזק לרצועות הברך. דוידזאדה/מאור אלקסלסי

הבאסקי החליט לא לקחת סיכון עם דור פרץ ולא לשתף אותו במשחק, מאחר שלפרץ היו ארבעה כרטיסים צהובים, וכרטיס נוסף אתמול היה מונע ממנו מלשחק מול מכבי חיפה. קראנקה נשאל על כך וענה ביושר כי זו הסיבה בגללה הוא בחר להשאיר את פרץ על הספסל. יחד עם זה, מיד הוסיף כי: "זה לא אומר שהמקום של דור פרץ מובטח מול מכבי חיפה. בסך הכל רציתי להבטיח את זה שהוא יעמוד לרשותנו ויהיה חלק מהסגל למשחק החשוב שמצפה לנו".

עד המשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא יש למכבי תל אביב זמן כדי לצרף שחקנים, אבל קרוב לוודאי שזה לא יקרה כל כך מהר. בקבוצה מעדיפים לתת לספרדי את הזמן לעמוד מקרוב אחר הסגל שיש לו ורק לאחר מכן לבקש שחקנים בתפקידים שהוא חושב שבהם צריכה מכבי תל אביב שינוי.

אופיר דוידזאדה שנפצע מול אשדוד עבר בדיקת MRI במהלך הלילה, ובעקבותיה נשלל נזק לרצועות הברך. המגן השמאלי יחזור לפעילות בהדרגה.

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ. מאור אלקסלסי
שמר אותו למכבי חיפה. פרץ/מאור אלקסלסי

לא פחות חשוב מבחינת המועדון השבוע, זה מה שיחכה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל באשר לאירוע עם טאלב טואטחה במשחק הגביע מול בני סכנין. ההעמדה לדין עלולה להסתיים בעונש רדיוס שיופעל מול מכבי חיפה, ובמכבי תל אביב מתכוונים לעשות הכל כדי שעונש כזה לא יקרה. מיד אחרי המשחק, כבר איתרה מכבי תל אביב את אותם אוהדים שנהמו לעבר טואטחה והמועדון ביטל את המנויים שלהם לצמיתות. פעולות נוספות כנגד אותם אוהדים ספורים צפויות היום ומחר, כך שלבית הדין תגיע מכבי תל אביב עם הוכחות על פעילותה הבלתי מתפשרת. "לא יתכן שמשחק כזה ייצא מבלומפילד בגלל כמה אוהדים מולם אנחנו כבר פועלים בצורה תקיפה וברורה", אומרים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully