וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה ריאל מדריד הציבה הרכב נטול ספרדים. מה הסיבה?

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 6:42

תקדים בשורות הבלאנקוס: לראשונה ב-121 שנות המועדון ריאל הציבה הרכב שכולו זרים, משבע מדינות שונות. בספרד שואלים את השאלה הגדולה, ומזכירים למדרידאים: ראיתם מי ניצח אתכם?

תקציר: ליברפול - וולבס 2:2/ספורט 1

ריאל מדריד פתחה אתמול (שבת) לראשונה בתולדותיה עם הרכב שלא כלל ולו שחקן ספרדי אחד. מדובר באירוע נדיר, שקרה לראשונה ב-121 שנות המועדון. היו בעבר משחקים שבהם על הדשא היו 11 שחקנים שאינם ספרדים, אבל בהרכב תמיד היה לפחות אחד. אתמול לא.

מימין: קרוס, בנזמה, טשאומני, מיליטאו, שחקני ריאל מדריד. רויטרס
אירוע נדיר. ריאל/רויטרס

דני קרבאחל ומרקו אסנסיו היו בהרכב של ריאל נגד ויאדוליד, ואתמול בהפסד 2:1 לוויאריאל נותרו בחוץ. ריאל הציבה ב-11 הראשונים שלה שחקנים משבע מדינות שונות: שלושה צרפתים (טשאומני, מנדי, בנזמה), שני ברזילאים (ויניסיוס, מילטאו), שני גרמנים (רודיגר, קרוס), קרואטי (מודריץ'), בלדי (קורטואה) ואורוגוואיי (ואלוורדה). שבע מדינות שונות, אף אחת מהן לא ספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
האם הוא ידע מהנתון והתעלם? אנצ'לוטי/GettyImages

אתמול אודריוסולה ומריאנו לא היו בסגל, ועל הספסל חיכו הספרדים לוקאס ואסקס, לואיס לופס, ואייחו, נאצ'ו וסבאיוס. "השאלה היא האם המועדון בוחר שלא להסתמך על שחקנים ספרדים, או שמא אין ספרדים שכרגע מתאימים לרמת ההרכב של ריאל מדריד", נשאל ב"מארקה". עם זאת, בספרד יודעים להזכיר: מי שכבשו אתמול לוויאריאל הם ירמי פינו וג'ראקד מורנו, שני ספרדים, שכנראה מספיק טבים בשביל לנצח את אלופת אירופה ושחקניה הבינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully