וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.1: "הארי מגווייר על סף חתימה באסטון וילה"

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 19:59

דיווח: בלם מנצ'סטר יונייטד בדרך לאסטון וילה אחרי שאיבד את מקומו בהרכב, בשיקטאש דורשת מהשדים האדומים פיצוי על וחהורסט. תוראם מתקרב לצ'לסי, זאניולו מבוקש

תקציר משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי: כל השערים/ספורט1

שמועות

ידיעה מרעישה ב"talkSPORT": בלם מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, הארי מגווייר, צפוי לעבור לאסטון וילה. מגווייר, שהפך באוגוסט 2019 לבלם היקר בהיסטוריה כשנרכש תמורת 80 מיליון יורו מלסטר, איבד את מקומו בהרכב תחת אריק טן האח ונטען כי קבוצתו של אונאי אמרי קרובה לצירופו.

* מנצ'סטר יונייטד קרובה להשלים עסקת השאלה מפתיעה, ולצרף את ואוט וחהורסט, החלוץ ההולנדי (שכבש צמד ברבע גמר המונדיאל מול ארגנטינה) שכיום משחק בבשיקטאש הטורקית. אתמול (שבת) הוא כבש וספק נפרד מהאוהדים בטורקיה. וחהורסט מושאל לבישקטאש מברנלי, ויונייטד על פי דיווחים הגיעה לסיכום שהוא יעבור אליה כבר עכשיו. עם זאת, המנהל המקצועי של בשיקטאש אמר היום: "הוא שחקן שלנו, החוזה שלו עד תום העונה. אם יונייטד רוצה אותו, היא תדבר עם ברנלי, ואז ברנלי תנהל איתנו את תנאי העזיבה. אחרת, הוא יישאר כאן עד סוף העונה. נרצה פיצוי על התרת חוזהו".

* אל נאסר הודיעה לחלוץ שלה וינסנט אבובאקר שהיא משחררת אותו מידית מהסגל על מנת לאפשר את החתמת כריסטיאנו רונאלדו והכללתו בסגל. כריסטיאנו צפוי לסיים את עונש ההרחקה במשחק הבא ולרשום את הבכורה ב-22 בינואר. בטורקיה טוענים כי בשיקטאש במשא ומתן להחתמת אבובאקר לקדנציה שלישית במועדון. אם הדבר ייצא לפועל, אבובאקר יחליף את וחהורסט, שיחליף ביונייטד את רונאלדו, שכאמור תפס את מקומו של אבובאקר בערב הסעודית.

* לפי פבריציו רומאנו, צ'לסי "רואה במרכוס תוראם הזדמנות גדולה בשוק", והשיחות צפויות לתפוס תאוצה. חלוץ נבחרת צרפת לא מוכן להאריך את חוזהו בבורוסיה מנשנגלדבאך ועל כן יהפוך שחקן חופשי בקיץ.

* גלדבאך עצמה הכחישה את הדיווחים על כך שיאן זומר יעזוב בינואר, חרף העניין הגדול שמגלה באיירן מינכן: "יאן נשאר, והודענו על כך גם לבאיירן", אמרו במועדון.

* ניוקאסל וארסנל עוקבות אחר אלכס באלדה, שטרם האריך את חוזהו בברצלונה ויהיה שחקן חופשי בקיץ 2024. בארסה מנסה להאריך את חוזהו עד 2027, עם סעיף שחרור של 500 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד הציעה לאתלטיקו מדריד 4 מיליון יורו עבור שאילת ז'ואאו פליקס עד תום העונה (לצד תשלום משכורתו), אולם הקולצ'ונרוס דורשים 10 מיליון יורו.

ככה נפרדים?

* אתלטיקו עצמה סימנה את ניקולו זאנוליו, גם בורוסיה דורטמונד ויובנטוס בעקבות קשר רומא.

* בצרפת טוענים שבלם פרנקפורט אוון אנדיקה, שמסיים בסוף העונה את חוזהו, הוצע לארסנל וטוטנהאם.

* טוטנהאם עשויה לפנות לשוער הספרדי דויד ראיה מברנטפורד, בתקווה שאולי כבר בעונה הבאה יירש את הוגו לוגיס בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully