וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "זה היה משחק של תיקו", גל כהן: "היינו טובים יותר, מאכזב"

תחושות מעורבות בשתי הקבוצות מהבירה לאחר הדרבי שהסתיים ב-1:1 דרמטי. מאמן הפועל ירושלים: "המטרה שלנו לא להסתבך בתחתית קרובה להשלמה", עוזרו של אבוקסיס: "הוא היה חסר, חבל שלא החזקנו חצי דקה"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל ירושלים ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 דרמטי עם שער שוויון של אופק ביטון (90+6) שחילק את הנקודות בדרבי של הבירה. האדומים-שחורים נותרו במקום הרביעי, בעוד קבוצתו של יוסי אבוקסיס שלא היה על הקווים עלתה למקום השישי עם הנקודה החשובה.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים/דני מרון

זיו אריה סיכם את הדרמה: "משחק אמוציונלי. האוהדים של בית"ר מדברים יפה 90 דקות, אז עשיתי יש כמה פעמים, כי גם לא הגיע לנו להפסיק. זה היה משחק של תיקו. השחקנים שיחקו כמו גברים, נלחמו. אני אבכה גם ככה היום ומחר. זה דרבי, המשחק הלך לפה ולפה. היה משחק בקצב טוב. לעומת הקבוצות האחרות הצלחנו לעצור את בית"ר על המצבים שלה. אנחנו מתקשים לאחרונה בפעולה האחרונה שלנו".

על המשך העונה: "המטרה שלנו לא להסתבך בתחתית מאוד קרובה להשלמה. אני מרוצה מאוד מהמועדון והקהל שאני שייך אליו, לא אדבר על המועדון השני. שני משחקים לפני קיבלנו שערים בתוספת זמן. קשה לנו למצוא את השער. צריכים עוד שחקן לרענן את הקבוצה. מכבי חיפה? היה להם קשה מולנו בעונה שעברה וגם פה בטדי. נצטרך לעלות לגבהים חדשים כדי לנצח אותם".

אופק ביטון שכבש את השער הדרמטי: "ללא ספק הרגע הכי מתוק בקריירה. גול בכורה בדרבי זה גדול מבחינתי. היה חשוב לנו לקחת את הנקודה הזאת. ההחלטה לעלות מהספסל היא של מאמן ואני מקבל אותה, נותן 200 אחוז כשאני עולה. מכבי חיפה? אוהב את האצטדיון שם, מקווה שנצליח, אולי נשחזר תוצאה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גל כהן עוזר מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
אכזבה בצד הצהוב של העיר. גל כהן/דני מרון

גל כהן שהדריך את בית"ר על הקווים בעקבות הרחקתו של יוסי אבוקסיס: "אין ספק שמאכזב. היו לנו שלוש נקודות ביד והיינו הרבה יותר מסוכנים מהפועל ירושלים. אנחנו לוקחים גם דברים טובים מהמשחק. נתנו פייט, היינו טובים יותר, נמשיך לחפש את שלושת הנקודות במקום אחר. יוסי היה מאוד חסר, הוא המנהיג של הקבוצה הזאת. אני חושב שמבחינת תוכנית המשחק היינו שם. מאוד מאכזב שלא החזקנו את חצי הדקה הזאת".

על השער שספגו בתוספת הזמן: "לפעמים השחקנים כל כך רוצים את הניצחון שזה גורם לחסור ריכוז, אפילו האדום איכשהו היה לרעתנו. איבדנו שתי נקודות מאוד יקרות. אנחנו קבוצה חזקה, נמשיך קדימה ונתקדם בטבלה ובמטרות שלנו".

מקס גרצ'קין: "הפסדנו נקודות בדרך הכי כואבת שיכולה להיות. כבשנו שער בדקה קריטית, זה היה קרוב וזה עושה את זה הרבה יותר כואב. עם זאת, עשינו השבוע ניצחון ותיקו, צריכים להמשיך הלאה. כבר היינו שם, הובלנו 0:1 ובמקום להרוג את המשחק ניסינו לכבוש את השני. לפעמים צריך לדעת להראות אופי. אנחנו במומנטום של שיפור, צריכים להמשיך הלאה למרות שזה קשה. ספגנו עד עכשיו הכי הרבה שערים בליגה, אין איך לברוח מזה. אנחנו צריכים להשתפר, יגיע גם חיזוק, אבל כרגע אנחנו בשישייה הראשונה. אנחנו סופגים יותר מדי בדקות האחרונות, אלה דברים שאני מאמין שעם הזמן נשפר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully