וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה נגד השופט: "נתן לוויאריאל פנדל כפיצוי על שלנו"

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 21:13

ריאל מדריד הפסידה לוויאריאל אחרי שני פנדלים שנויים במחלוקת, השוער לא מבין את ההחלטה ולא מודאג מברצלונה, גם הפרשן מודה: ריאל קופחה

צפו: מנור סולומון חזר למגרשים לראשונה מאז אוגוסט/ספורט1

ריאל מדריד הפסידה היום (שבת) 2:1 לוויאריאל וספגה הפסד שני בסך הכל העונה, אבל במאבק הצמוד שלה מול ברצלונה כל נקודה מכריעה, והאלופה יודעת שזה הפסד שעלול לעלות לה ביוקר בתום העונה. ברצלונה תפגוש מחר את אתלטיקו מדריד, ותוכל להגדיל את הפער מהבלאנקוס לשלוש נקודות (22:00).

שני אירועים עמדו במוקד: הפנדל שקיבלה ריאל מדריד, מנגיעת יד די מקרית ברחבה, ושלוש דקות לאחר מכן הפנדל שקיבלה ויאריאל (63) שהפך לשער הניצחון. לדברי טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד, לא ברור אם הפנדל שנשרק לחובת הבלאנקוס היה מוצדק, על אף שדויד אלאבה נגע בצורה ברורה בידו.

שני הפנדלים במשחק של ריאל מדריד מול ויאריאל. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
שריקות נכונות?/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

"לא דיברתי עם השופט, אבל בשבוע שעבר ראיתי כזה במשחק של ויאדוליד שלא נשרק פנדל, והיום דויד, שהייתה לו יד אחת על הדשא בגלל שהחליק והוא רצה להתרומם... בסוף, לא היה אכפת לשופט שזאת הייתה היד התומכת שלו. הוא לא יכול היה להימנע מזה. אני לא יודע מה החוק, הם בחיים לא נתנו לנו דוגמה כזאת, בוא נראה אם בקיץ יסבירו לנו מה החוק החדש.

"אם אתה שורק פנדל לטובתנו, שהיה קצת בספק כי לא ראית את הכדור, את תשרוק גם את זה. ברור שזה היה מעין פיצוי. ואחר כך לא היינו מספיק רגועים בשביל לסגור טוב את המשחק".

קורטואה לא חושש, ואומר: "העונה עוד ארוכה, יש עוד המון משחקים. גם אם היינו מנצחים היום ובארסה מפסידה מחר, זה רק הפרש של שלוש נקודות, זה כלום. לא רצינו להפסיד, אבל ידענו שזה מגרש קשה". לדברי קרלו אנצ'לוטי, "הקבוצה הטובה יותר ניצחה, אין ספק. לא הגנו טוב, לא שמרנו נכון, לא שיחקנו מספיק טוב".

לדברי פרשן השיפוט של "אס", איטורלה גונסאלס, "אני לא הייתי שורק על אף אחד מהפנדלים. נגיעת יד היא פנדל כאשר היד היא באזור לא טבעי ומגדילה את הגוף. אבל שחקן ויאריאל שם יד על היד של ויניסיוס והכדור נופל עליו מהשמים. מבחנתי זה לא פנדל, אבל אני מבין את ההחלטה של VAR. השופט בלייב לא שרק את זה. בפנדל השני, אלאבה נפל. כשאתה נופל אתה שם יד. איפה אתה רוצה שהוא ישים את היד. הוא לא ניסה להגדיל את הגוף, אלא החליק. לסיכום, לפנדל הראשון יש טיעוןף לשני אין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully