וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחרז שוב הצטיין, מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את צ'לסי בגביע

האלג'יראי כיכב מול הבלוז כשכבש בכדור חופשי (23) ומ-11 מטר (85), אלברס (30) הכפיל בפנדל נוסף ופודן (38) הוסיף. בשלב הבא הסיטיזנס צפויים לפגוש את ארסנל. סטיבנאייג' מהליגה הרביעית העיפה את אסטון וילה בתוספת הזמן

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:4 (גביע אנגלי)/ספורט1

המשחק המרכזי בסיבוב השלישי בגביע האנגלי הפגיש הערב (ראשון) בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי, והסתיים פעם נוספת בניצחון קליל לזכות האלופה - שלושה ימים אחרי שהשתיים נפגשו בפרמיירליג ונפרדו ב-0:1 לטובת סיטי הודות לשער של ריאד מחרז, שהיום חגג צמד.

במשחקים נוספים שנערכו היום, נרשמה הסנסציה הגדולה ביותר כאשר אסטון וילה הפסידה 2:1 בביתה לסטיבנאייג' מהליגה הרביעית, וזאת על אף שעוד הוליכה בדקה ה-87. לידס כמעט הודחה על ידי קרדיף מתחתית הצ'מפיונשיפ, אך למזלה חזרה מפיגור כפול ל-2:2 בדקה ה-90+4 ובכך כפתה משחק חוזר באלנד רואד.

הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נערכה כחצי שעה לפני שריקת הפתיחה באיתיחד ונקבע כי מנצ'סטר סיטי צפויה לארח את מוליכת הפרמיירליג ארסנל, בהנחה שזו לא תתקשה מחר מול אוקספורד יונייטד מהליגה הראשונה. פולהאם ומנור סולומון יארחו את סנדרלנד ובמפגש מסקרן נוסף תארח ברייטון את המנצחת במשחק החוזר בין וולבס לליברפול. מנצ'סטר יונייטד תארח את רדינג וטוטנהאם תתארח אצל פרסטון.

ריאד מחרז, קשר מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
בכושר שיא. מחרז/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:4

מאז שצ'לסי ניצחה את מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות במאי 2021, היא הפסידה לה בכל חמשת המשחקים בכל המסגרות ולא הבקיעה אפילו פעם אחת. לפני כחודשיים היא הפסידה לה 2:0 בגביע הליגה והודחה, ביום חמישי האחרון נכנעה לה 1:0 ונותרה במקום העשירי בפרמיירליג והערב הובסה באיתיחד 4:0 וסיימה את דרכה בגביע האנגלי.

ריאד מחרז, שהכריע את ההתמודדות בסטמפורד ברידג' לפני שלושה ימים, שוב מצא את הרשת של קפה, הפעם בכדור חופשי אדיר שסובב לחיבורים בדקה ה-23 וגם השלים צמד בפנדל בדקה ה-85. מי שעוד הבקיע מ-11 מטר הוא חוליאן אלברס (30), בהופעתו הראשונה בהרכב מאז שחזר מחגיגות הזכייה במונדיאל בארגנטינה, ועוד לפני המחצית הראשונה פיל פודן (38) קבע 0:3 מוחץ.

יש לציין שגרהאם פוטר עלה בהרכב עם באשיר האמפריס בן ה-19 בהופעת בכורה בבוגרים ולואיס הול בן ה-18 כחלק מהרצון להעניק מנוחה לשחקני המפתח, אולם הוא כן השיב ל-11 את מייסון מאונט שנעדר ביום חמישי והחליף במחצית את קאי האברץ שגרם לפנדל כשנגע בכדור ברחבה עם היד. מנגד, גם פפ גווארדיולה סיפסל את כוכביו הגדולים ביותר, ארלינג הולאנד וקווין דה בראונה, אבל זה לא מנע מהתכולים להביס ולהבטיח את מקומם בסיבוב הרביעי בגביע, שם צפויים לארח את ארסנל בהנחה שזו תעבור את אוקספורד מחר.

מהלך המשחק

דקה 19: החמצת ענק של סיטי. פאלמר נשלח בכדור עומק ומצא את עצמו לבד מול קפה, אבל לא הצליח להכניע את הספרדי שנגע בכדור והדף אותו לרשת החיצונית.

דקה 23: גול! סיטי עלתה ליתרון מוצדק ויפהפה. מחרז סובב כדור חופשי מכ-25 מטר מעל החומה של הבלוז, קפה חסר האונים ראה את הכדור טס לחיבורים. 0:1 לסיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ריאד מחרז, קשר מנצ'סטר סיטי כובש נגד צ'לסי בגביע. רויטרס
ביצוע מרהיב ושער שני מחרז מול קפה תוך שלושה ימים/רויטרס

דקה 30: גול! 0:2 למנצ'סטר סיטי. האברץ עלה לכדור גובה עם היד וגרם לפנדל אחרי ששופטי המסך התערבו, אלברס הכניע את קפה מ-11 מטר.

דקה 37: מחרז כמעט הכניע את קפה פעם נוספת בכדור חופשי, אך הפעם השוער הדף לקרן.

דקה 38: גול! זה היה לא נעים עבור צ'לסי. שחקני הקישור של סיטי התמסרו ביניהם מצד לצד, עד שמחרז נכנס לרחבה, בנגיעה קטנה מצא את ווקר שהגיע מאחור והמגן מסר רוחב לפודן שמקרוב קבע 0:3 לסיטי. פודן, אגב, הפך לשחקן הראשון שכובש בגביע האנגלי בכל אחת מחמש העונות האחרונות.

דקה 46: הופעת בכורה בצ'לסי לדטרו פופאנה, שחקן ההגנה הצעיר שנרכש ממולדה הנורבגית. הוא עלה יחד עם דניס זקאריה ואת מקומם פינו קובאצ'יץ' והאברץ.

דקה 72: מחרז כמעט הבקיע שער נוסף, הניסיון שלו לבעוט מחוץ לרחבה חלף ליד הקורה ויצא.

דקה 85: גול! הרביעי של סיטי. סילבה במסירת עומק מצא את פודן ברחבה והוא הוכשל בבירור, מחרז ירה כדור עוצמתי מ-11 מטר.

פיל פודן, קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מבצע קבוצתי הסתיים בשער מרהיב נוסף. פודן חוגג/רויטרס

אסטון וילה - סטיבנאייג' 2:1

ההפתעה הכי גדולה של הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. המדורגת שנייה בליגה האנגלית השנייה, הרביעית בטיבה, פיגרה 1:0 בברמינגהאם בדקה ה-87, אבל השכילה להפוך ל-1:2 על החבורה של אונאי אמרי ולהפוך לסינדרלה של הממלכה. אסטון וילה עלתה לתרון בדקה ה-33 מבישול של דני אינגס למורגן סנסון, אך התרסקה בדקות הסיום. בדקה ה-85 ליאנדר דנדונקר הבלגי הורחק בכרטיס אדום ישיר וגם סידר לג'יימי ריד שער שוויון מהנקודה הלבנה (88), אך המהפך הושלם בתוספת הזמן משער של דין קמפבל שלא יישכח את הרגע הזה לעולם. בסיבוב הרביעי תתארח סטינבאייג' בסטוק.

צפו בתקציר: קרדיף סיטי - לידס יונייטד 2:2

תקציר: קרדיף - לידס 2:2/ספורט1

קבוצת פרמיירליג נוספת שכמעט סיימה את דרכה במפתיע ובשלב מוקדם מאוד היא לידס, שהצליחה לחזור מפיגור כפול מול 10 שחקני קרדיף בתוך תוספת הזמן. המדורגת 20 בצ'מפיונשיפ, שלא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים בליגה ונמצאת במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, עלתה ליתרון כפול ומפתיע משני שערים תוך שבע דקות של ג'יילון ג'יידן פילוג'ן-בידייס (24) ואקס ליברפול שיי אוג'ו (31), אך בדקה ה-65 מי אם לא רודיגו צימק והחזיר את לידס למשחק. בדקה ה-80 הורחק ג'ואל בגאן וסידר פנדל ללידס, אך רודריגו שהיה צריך להשלים צמד ולקבוע 2:2, לא הצליח להנכניע את ג'ק אלנוויק מהנקודה הלבנה. מי שכן הציל את ג'סי מארש ושחקניו עם שער שקבע 2:2 ומשחק חוזר זהו סוני פרקינס בן ה-18, שחקן נבחרת אנגליה הצעירה שמצא את הרשת בדקה ה-90+4.

רודריגו, שחקן לידס יונייטד. Michael Steele, GettyImages
לידס ניצלה מסנסציה. רודריגו/GettyImages, Michael Steele

משחקים נוספים:

בריסטול סיטי - סוונסי 1:1
דרבי קאונטי - בארנסלי 0:3
הארטלפול - סטוק סיטי 3:0
נוריץ' - בלקבורן 1:0
סטוקפורט קאונטי - וואלסל 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully