וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "במשחק לא טוב ידענו להתעלות", נימני: "תוצאה לא משקפת"

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מה-0:3 של קבוצתו על הפועל חדרה: "יוספי ידע להתאים את עצמו", על גלזר: "אהיה מופתע אם יעבור". מאמן המפסידה: "לא מתעסק בהעברות עכשיו, המטרה שלנו היא להתחזק"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט 1

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) את ניצחונה הרביעי והשני ברציפות בפעם הראשונה העונה ב-0:3 על הפועל חדרה. על אף פציעה של דור מלול שהעיבה על שלושת הנקודות של קבוצתו של רוני לוי, תומר יוספי רשם בכורה מוצלחת עם השער השני במשחק, כאשר גם דניס פוליאקוב עלה כמחליף אצל המנצחת שהבקיעה שלושה שערים לאחר שבחמשת משחקי הבית האחרונים שלה היא כבשה רק שער אחד וספגה שניים.

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מניצחון שני ברצף. לוי/מאור אלקסלסי

רוני לוי סיכם את הניצחון: "בואו נהיה הוגנים, בדרבי זה לא היה מדד, היינו צריכים לצמצם את הפערים. עם חיזוקים נכונים נהיה קבוצה הרבה יותר טובה. התוצאה היום היא טובה. גם ברגעים פחות טובים ידענו לסגור את המשחק ולחבר שני ניצחונות אחרי הרבה מאוד זמן. אלה שמשחקים פחות משחקים רוצים הרבה יותר. יוספי ופרץ מראים יכולת טובה. גם בתקופות שהקבוצה לא בשיא שלה אנחנו צריכים להתעלות וידענו לעשות זאת. כשחאתם יחזור ועוד יצטרפו נראה טוב יותר".

על יוספי: "לא מובן להעלות אותו, אבל יש הרבה חיסורים. תומר הוא שחקן בכושר משחק, הוא שיחק עד לפני שבוע. יודע להתאים את עצמו, יודע לשחק בכמה תפקידים וזה עשה את העבודה".

על גלזר שאמור לחתום בחדרה: "אני אהיה מאוד מופתע אם יעבור".

תומר יוספי על הבכורה המוצלחת: "עם יד על הלב, תמיד האמנתי בעצמי. הופעת בכורה עם גול ראשון, מקווה להמשיך ככה. רוני לוי נתן לי את הצ'אנס בבאר שבע, שמח להחזיר לו על האמון שהוא נותן בי. התאמנתי במשך כל השבוע בקבוצה, התייעצנו אני ורוני, ואני שמח שעשינו את זה בצורה הכי טובה שיש. לא מתעסק בבאר שבע. מתעסק רק בעצמי, בתומר יוספי שיש לו ביטחון. הציפיות שלי? אם הקבוצה תצליח אני אצליח. זה שלא ספגנו אפילו בפנדל אומר הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אסף נימני, מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
המטרה - להישאר בליגה. נימני/שלומי גבאי

אסף נימני הרגיש שההפסד לא שיקף את היכולת של שחקניו: "התוצאה לא משקפת. הפועל חדרה לקחה נקודות העונה שהיא לא נראתה טוב. צריך לראות איפה הבעיות, ויש לנו לא מעט כאלה, ולפתור אותן. אם אני אמשיך לשחק התקפי ולהפסיד אותי ככה את תראייני אותי בליגות שאני לא רוצה להיות בהם. צריך למצוא את האיזון. ידענו שיש לנו חלקים התקפיים לא רעים בכלל, אבל אנחנו לא נכנסים בדלת ועל זה צריך לשים את הדגש שלנו. עושים את המיטב להתחזק במקומות הנכונים. לא מתאים לנו לקבל 3:0. ההחמצה של הפנדל אומרת הכל מבחינתי".

המאמן הוסיף: "אני כל העונה אומר שהמקום שלנו בטבלה היא שמש שקרנית. אנחנו יודעים מה המטרות שלנו. המטרה היא להישאר בליגה, אנחנו מבינים כמה זה קשה העונה לנצח. נקווה להביא את הנקודות בקרית שמונה".

על גלזר: "אני לא מתעסק בדברים האלה. הפסדנו שלוש נקודות חשובות. המטרה שלנו בהחלט להתחזק".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
חגיגות באדום-שחור בסיום. שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

במחזור הבא (19:00, 14.1) הפועל חיפה תתארח אצל מכבי נתניה, בעוד הפועל חדרה (17:30) תפגוש את עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully