וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה מודה: "לא היה קל להתכונן למשחק". ייני: "יהיה מעניין איתו"

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 22:47

המאמן החדש של מכבי תל אביב ראה את קבוצתו מנצחת 0:3 את אשדוד בבכורה: "לשחק מול הקהל הזה יהיה תענוג, כי אני יודע שזה קהל תובעני". בן שמעון על האפשרות שכנעאן יעזוב: "ערוך לכל תרחיש"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

פתיחה מעודדת לאייטור קראנקה בבלומפילד: מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:3 את מ.ס. אשדוד תחת המאמן החדש, וצימקה זמנית את הפער ממכבי חיפה שבפסגת ליגת העל. ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש צמד (37 ו-52) והשתווה לניקולאסקו כמלך שערי הליגה, ערן זהבי (76) חתם את התוצאה, והצהובים יכולים להיות מעודדים אחרי דקות טובות, אחרי פתיחה מקרטעת.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
שלוש נקודות, דקות מעודדות. מכבי תל אביב חוגגת/אריאל שלום
ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם מאמנו אייטור קראנקה. אריאל שלום
עוד לא היה לו זמן להיקלט. קראנקה/אריאל שלום

קראנקה: "שמעתי הרבה על הקהל של מכבי. היה משחק קשה, ויש לנו הרבה עבודה, אבל לשחק מול הקהל הזה יהיה תענוג, כי אני יודע שזה קהל תובעני. היו לנו יומיים להתכונן, לא רציתי לגעת בהרבה דברים, או לנתח לעומק, רק ניסיתי לטפל בכמה דברים, והשחקנים עשו עבודה מצוינת. במחצית השנייה היינו טובים, בהפסקה אמרתי לשחקנים מה צריך לעשות, והשתפרנו". לדברי המאמן, "היה לי רק יומיים להתכונן, לא היה קל, לא רוצה להגיד קשה, אבל אני שמח שטוריחו איתי, שמכיר את ברק ואת השחקנים ואת ישראל, והוא עזר לי, זאת עבודת צוות".

שרן ייני על ה-0:3: "זה לא היה בקלות, עבדנו קשה. הגולים פתחו את המשחק, שהפך לשונה". על עזיבת ולאדן איביץ': "הוא מקצוען, נהנינו לעבוד איתם, כולם היו כל הזמן דרוכיםן איתו. אדם שיכול ללכת ולהתקדם ומקבל הזדמנות, זה מעולה. אנחנו קבוצה טובה שהוכיחה שהיא יכולה להתמודד נכון עם חילופי מאמנים. יש עכשיו לצוות שבוע לעבוד איתנו, הם עושים רושם טוב. אנחנו צריכים להכיר אותם, עוד לא הייתה לנו הזדמנות לשבת איתם ולקהל הדרכה טקטית, יש לו צוות שרעב ללמד אותנו ולהשקיע, ויהיה מאוד מעניין".

על המשך העונה: "אני תמיד מאמין, הפערים בנקודות בתקופה הזאת לא מראים מי ייקח אליפות. אנחנו מאמינים בדרך, לא מסתכלים על קבוצות אחרות, גם המשחקים מול קרית שמונה ונס ציונה יכולנו לנצח והפער יכול היה להיות שונה. יש לנו עכשיו משחקים קשים יותר, גם מול חיפה, ונקווה לצאת מזה טוב".

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב עם רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
מודאג. רב"ש/אריאל שלום

רן בן שמעון: "נפלנו איכותית, הקבוצה הטובה יותר ניצחה. כדי לנצח את מכבי תל אביב בבלומפילד היו חסרות לנו איכויות התקפיות. כשאתה מולם ויוצא להתקפות מעבר, אתה צריך יותר חדות, ולא היה לנו את זה. אנחנו יודעים שחסרה לנו איכות בחלק הקדמי, אולי במרכז המגרש, ואנחנו עושים כדי לצרף שחקנים לסגל. אני שונא עם המשפטים האלה, כאילו אלה לא המשחקים שבהם מחפשים נקודות. עם כל הצער, נצטרך להתכונן לשבועות הבאים, עם אנרגיה שונה". על האפשרות שחמודי כנעאן יעזוב: "כמאמן אני ערוך לכל תרחיש".

ג'רפי: "חבל לנו שהתוצאה נגמרה לרעתנו, ומבחינתנו בשבוע הבא יש משחק עונה. התחלנו יחסית טוב, הגענו למצבים טובים, לא תרגמנו את זה לגולים, ומכבי ידעה לעשות מהמצבים שלה גול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully