וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' התגבר על הפציעה ועל מדבדב, ועלה לגמר טורניר אדלייד

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 18:35

רגע לפני אליפות אוסטרליה, אחרי רגעי דאגה ארוכים, הסרבי הצליח לגבור 3:6, 4:6 על הרוסי ויפגוש את קורדה בגמר: "מקווה שהרגל תהיה בסדר"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אחרי שגבר על דניל מדבדב בטורניר אדלייד. רויטרס
מוכם למלבורן. נולה/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' התגבר היום (שבת) על רגעי דאגה מפציעה שממנה סבל במהלך המשחק שלו מול דניל מדבדב, אבל הצליח להתאושש היטב וגבר על יריבו הרוסי 3:6, 4:6 בדרך לגמר טורניר אדלייד שבאוסטרליה, שם הוא יפגוש את סבסטיאן קורדה האמריקאי.

בטורניר שמהווה הכנה ומבחן לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, המשחק שהפגיש בין שני המדורגים 1 בעולם לשעבר היה זה הסרבי שפתח חזק ועלה ל-2:4. אבל אז דג'וקוביץ' נראה סובל מאי נוחות לאחר שמתח את שריר הירך ברגל שמאל ולקח פסק זמן רפואי לטיפול.

הסרבי בן ה-35 הצליח לחזור ולקחת את המערכה הראשונה, ובמצב 3:3 במערכה השנייה שוב סיפק רגע קסם והשיג את השבירה, בדרך לניצחון. "למרבה המזל זה לא היה רציני מדי", אמר דג'וקוביץ' על הפציעה שלו, "אם זה היה רציני לא הייתי יכול להמשיך. לקחתי תרופה אנטי דלקתית והתאוששתי. ניסיתי לשמור על המומנטום ולא לאפשר לו לשבור את ההגשה שלי. זה היה המפתח. בסופו של דבר, ידעתי שאקבל הזדמנות. ככל שהמשחק נמשך זמן רב יותר, הירך האחורי שלי התחמם ופחות הפריע לי. מקווה שמחר זה יהיה בסדר".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
"ככל שהמשחק נמשך זמן רב יותר, הירך האחורי שלי התחממה ופחות הפריעה"/רויטרס

אליפות אוסטרליה הפתוחה שתיערך בין ה-16 ל-29 בינואר תהיה ללא המדורג ראשון בעולם, קרלוס אלקראס, בעקבות הפציעה שלו ברגלו, ומארגני התחרות במלבורן פארק עברו רגעים מתוחים כאשר ראו את האלוף 9 פעמים דג'וקוביץ' סובל מכאבים.

"בשבילי ברמה הזו, בשלב הזה של הקריירה שלי ושל חיי, אחרי לא מעט שנים של טניס מקצועני, כל משחק נחשב וכל משחק הוא מתנה במובן מסוים", אמר דג'וקוביץ', שיפגוש את קורדה שהגיע לגמר לאחר שיושיהיטו נישוקה היפני פרש עקב פציעה בפיגור 7:6, 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully