וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך מחוץ לסגל מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד

7.1.2023 / 12:55

הקשר שלקח חלק באימון המסכם ייעדר לאחר שחש ברע ועלה לו החום, גיאגון אמור להחליפו. גם לוקאסן המוצהב ייעדר מהבכורה של קראנקה, ייני או ביטון יפתחו במקומו (17:30, ספורט4)

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

אוסקר גלוך מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק הערב (שבת, 17:30 בספורט4) נגד מ.ס. אשדוד. אתמול קיים הקשר המצטיין את האימון המסכם, אבל לאחר מכן חש ברע ועלה לו החום, כך שהוא לא יוכל לקחת חלק במשחק הבכורה של אייטור קראנקה כמאמן מכבי תל אביב וקרוב לוודאי שפארפה גיאגון יפתח במקומו.

הקשר לא חש בטוב אתמול אחרי האימון, אבל ביקש להמתין לראות איך ירגיש הבוקר. הוא טופל במשככי כאבים וכדורים במהלך הלילה, התייצב הבוקר בקרית שלום ועידכן שהוא לא מרגיש טוב ולכן הוחלט לשחררו הביתה. במועדון מקווים שתוך מספר ימים הוא יחזור מהמחלה ויוכל להכין את עצמו למשחק הבא מול בית"ר ירושלים. מי שעוד יחסר הוא דרק לוקאסן המוצהב, ובמקומו אמור לפתוח בהגנה ניר ביטון או שרן ייני.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יפתח במקום גלוך. גיאגון/אריאל שלום

כזכור, ביום בחמישי במהלך המסיבת העיתונאים הראשונה של קראנקה, התייחס הבאסקי לגלוך ודיבר עליו בחום רב, כאשר ברור גם לו וגם למכבי תל אביב שהקשר יהיה שחקן הרכב קבוע אצלו. מאוחר יותר באימון הבכורה בקריית שלום, קראנקה אפילו חיבק בחום את גלוך וכבר נראה שהוא פותח את הדרך אליו. קראנקה בוודאי רצה לראות את הקשר שכבש שני שערים נהדרים בגביע מול בני סכנין בהרכב הערב, אבל כאמור גלוך יחסר הערב.

במכבי תל אביב רוצים שלוש נקודות מול אשדוד, מרגישים שהקבוצה במומנטום טוב ושחילופי המאמנים השבוע לא יפגעו ביכולת שהייתה מאוד מרשימה ב-0:5 על בני סכנין בשלישי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully