וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 7.1: רוברטו מרטינס סיכם כמאמן פורטוגל, גברדיול מחכה לאנגליות

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 18:48

מאמן בלגיה לשעבר סיכם על תפקיד חדש, בלם קרואטיה מודה שדיבר עם צ'לסי אבל קורץ לליברפול, דלה עלי בשפל חדש, נציגי פבאר שוחחו עם ברצלונה, חילוקי דעות בקבוצה לגבי רובן נבס

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/פלייר

העברות

* שחקנה לשעבר של פריז סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה, חאבייר פסטורה, הודיע כי נפרד מאלצ'ה, נועלת הטבלה בליגה הספרדית.

* המגן הימני הפולני ברטוש ברזינסקי עבר מסמפדוריה לנאפולי.

* צ'לסי הודיעה רשמית על החתמת אנדריי סנטוס, הקשר הברזילאי בן ה-18, שמגיע תמורת 20 מיליון יורו, אחרי שמוקדם יותר אישרה רשמית את החתמתו של דויד דטרו פופאנה, 20, החלוץ החוף-השנהבי שהגיע ממולדה. הבלוז כבר צירפו בחלון את בנואה בדיאשיל.

דני אולמו, שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. Boris Streubel, GettyImages
בקרוב בכחול של צ'לסי? אולמו/GettyImages, Boris Streubel

שמועות

* ב"אתלטיק" מדווחים שרוברטו מרטינס יהיה המאמן הבא של נבחרת פורטוגל אחרי שהגיע לסיכום עם ההתאחדות. הספרדי בן ה-49, שסיים את תפקידו כמאמן נבחרת בלגיה, יחליף את פרננדו סנטוס.

* בורוסיה מנשנגלאדבך הודיעה לבאיירן מינכן: יאן זומר לא רשאי לעזוב אליכם בינואר.

* שפל חדש: בשיקטאש רוצה לשחרר את דלה עלי המאכזב מההשאלה, אברטון לא רוצה אותו בחזרה.

* צ'לסי פתחה בשיחות בנוגע לרכישת מרכוס תוראם, החלוץ הצרפתי של מנשנגלאדבך שיהפוך לחופשי בקיץ, אבל צ'לסי בוחנת אפשרות לצרפו כבר בינואר.

* מארסיי תשלם 12 מיליון יורו פלוס בונוסים לאטאלנטה על רוסלאן מלינקובסקי, הקשר האוקראיני בן ה-29.

* אריק טן האח מבקר: "רוב ההחתמות במנצ'סטר יונייטד בשנים האחרונות היו בינוניות. ביונייטד בינוני זה לא מספיק. החולצה של המועדון כבדה. צריך שחקנים עם אופי מיוחד. רק אלה שעומדים בלחץ הגדול יכולים לשחק פה".

* בלם נבחרת קרואטיה יוסקו גברדיול חושף שליברפול היא "קבוצת החלומות" שלו, אבל מודה שהוא קיבל פנייה מצ'לסי: "מקווה להשיאר בששת החודשים הקרובים בלייפציג. דיברתי עם צ'לסי בקיץ, ואמרנו שנדבר בחורף. נראה".

* מאמן בנפיקה רוג'ר שמידט: "אנחנו עכשיו מתחילים מחדש עם אנסו פרננדז, הוא חוזר, אנחנו בונים עליו, הוא שלנו". נשיא המועדון רוי קוסטה: נשחרר אותו לצ'לסי רק תמורת סעיף השחרור שלו, 120 מיליון יורו.

שחקן נבחרת ארגנטינה, אנסו פרננדס, הצעיר המצטיין של מונדיאל 2022. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
כמה הוא שווה? פרננדס/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

* אחרי "שיחות טובות" שקיימה עם שחטאר דונייצק, צ'לסי רוצה לוודא שמיכאילו מודריק אכן מוכן להצטרף אליה לפני שתיכנס לקרב על שירותיו עם היריבה העירונית ארסנל. האוקראיני המבוקש העביר מספר מסרים, חלקם ברשתות החברתיות, לפיהם הוא מעדיף לעבור לתותחנים שנידחו כשהציעו 62 מיליון פאונד. אם מודריק בסוף ינחת אצל התותחנים, הבלוז סימנו כתכנית גיבוי לצד מרכוס תוראם גם את דני אולמו וכבר פנו ללייפציג לגביו.

* דעות חלוקות בברצלונה בנוגע לרובן נבס. הנשיא ז'ואן לאפורטה מעוניין להביא לקטאלוניה את קשר וולבס ונבחרת פורטוגל, אך בצוות המקצועי לא בטוחים שזהו השחקן האידאלי לחיזוק הקישור. האופציה המועדפת על המאמן צ'אבי למרכז השדה הוא מרטין סובימנדי מסוסיאדד, אך הבעיה היא שהוא מחזיק בסעיף שחרור בסך 60 מיליון יורו. שמות נוספים על הפרק הם אנגולו קאנטה וז'ורז'יניו, שמסיימים בקיץ הקרוב חוזה בצ'לסי.

בנז'מן פבאר שחקן נבחרת צרפת. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מבאיירן לברצלונה? פבאר/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

* לאחר שדווח כי באיירן מינכן הביע עניין בצמד הצרפתים מרכוס תוראם ורנדל קולו מואני, פלוריאן פלטנברג דיווח כי ההעדפה של הבווארים היא להאריך את חוזהו של אריק צ'ופו מוטינג. החלוץ קמרוני מסיים חוזה בקיץ ומבוקש במנצ'סטר יונייטד.

* מי שעשוי לעזוב את באיירן הוא בנז'מן פבאר, ולפי ה"קיקר" נציגיו כבר יצרו קשר עם ברצלונה. הבלאוגרנה מחפשים מגן ימני חדש, אך הצרפתי דווקא מעדיף לשחק במרכז ההגנה.

* אחרי שצירפה את השוער חרונימו רולי, אייאקס סימנה ארגנטינאי נוסף. לפי ה"טלחרף", אלופת הולנד מתכוונת להגיש הצעה על לאונרדו באלרדי, בלמה של מארסיי.

* אסטון וילה בשיחות מתקדמות עם בטיס בנוגע לרכישת אלכס מורנו, כך לפי פבריציו רומאנו.

* אתלטיקו מדריד מנסה לצרף את בלמה הטורקי של לסטר, צ'לאר סויונצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully