וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 4 נקודות לאבדיה, וושינגטון הובסה באוקלהומה סיטי

הישראלי שוב עלה מהספסל והסתפק ב-17 דקות, הוויזארדס נטולי ביל התפרקו כבר ברבע הראשון והת'אנדר חגגו בדרך ל-110:127

דונובן מיטשל חוגג את משחק 71 הנקודות שלו נגד שיקגו/מתוך הטוויטר הרשמי של קליבלנד קאבלירס

דווקא אחרי שנראתה בדרך למעלה עם חמישה ניצחונות רצופים, נדמה שוושינגטון וויזארדס חוזרת לסורה. הלילה (בין שישי לשבת), קבוצתו של דני אבדיה הובסה 127:110 על ידי אוקלהומה סיטי ת'אנדר וירדה למאזן 23:17 עם הפסדה השני ברציפות, בעוד המנצחת עלתה ל-22:17. הפורוורד הישראלי עלה מהספסל כפי שקרה במשחקים האחרונים, אך הפעם הסתפק ב-4 נקודות ב-17 דקות בלבד.

הקבוצה מהבירה הגיעה למפגש ללא בראדלי ביל שייעדר בשבוע הקרוב, והתפרקה כבר ברבע הראשון שהסתיים ב-17:35 למקומיים. במהלך הרבע הזה קלע אבדיה את סל השדה היחיד שלו, שצימק ל-25:13 מאסיסט של קייל קוזמה. המומנטום לא עצר גם ברבע השני, והת'אנדר, שרק השבוע הדהימו כשהביסו את בוסטון וקלעו 150 נקודות, ירדו להפסקה ביתרון 42:68 מבטיח.

אבדיה עלה שוב מהספסל חמש דקות לתוך המחצית השנייה, לא הצליח לעזור לאורחת לצמק את ההפרש, ואחרי שנח ברוב הרבע הרביעי שהיה לפרוטוקול בלבד, הוא הוסיף דקה לסיום מקו העונשין את שתי הנקודות האחרונות שלו ושל המשחק כולו.

הישראלי לקח רק שתי זריקות מהשדה וקלע אחת מהן (ההחטאה הייתה משלוש), ובנוסף ליקט 3 ריבאונדים. הוא לא חילק אסיסטים, חסם או חטף, איבד שני כדורים והיה במינוס 11 בדקות שלו על המגרש. קייל קוזמה היה היחיד שתיפקד עם 23 נקודות, בעוד שיי גילג'וס אלכסנדר, שצפוי להיבחר השנה לראשונה לאולסטאר, להט מנגד עם 30 נקודות. ג'וש גידי הצעיר הוסיף 20 נקודות ו-9 אסיסטים.

כעת הוויזארדס זוכים לשני ימי מנוחה, ובלילה שבין שני לשלישי יארחו את ניו אורלינס פליקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully