וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמנטיני לראשונה בסגל, ריינה בקרב תחתית קריטי: "יותר מגמר גביע"

אחרי שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, הקבוצה שירדה מתחת לקו האדום תארח את קרית שמונה האחרונה (ראשון, 19:00). הברזילאי יתחיל על הספסל, מימר: "הייתי במקומות יותר גרועים, אין מה להכניס לחץ למערכת"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה, שלא ניצחה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והתדרדרה עד אל מתחת לקו האדום, תארח מחר (ראשון, 19:00) לקרב תחתית לוהט את עירוני קרית שמונה שמדורגת אחרונה בטבלה. בריינה מייחסים חשיבות גדולה מאוד להתמודדות ומקווים לעצור את שרשרת הכישלונות, כאשר לאחר האימון וכחלק מההכנה נפגשו כל השחקנים לארוחת גיבוש עם הצוות המקצועי. "זה משחק שהוא יותר מגמר גביע עבורנו, לא חושבים על כלום מלבד ניצחון", אמר גורם במועדון.

המאמן שרון מימר יחסר את שלומי אזולאי הפצוע, אך לעומת זאת יקבל לראשונה בסגל את החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, שעדיין לא נמצא בכושר מלא ויפתח את המשחק על הספסל.

"זה משחק מול יריבה שנמצאת מתחתינו בטבלה ואנחנו לא רוצים לתת לה לחזור לעניינים", אמר המאמן מימר לקראת המשחק, "הכנו את הקבוצה מקצועית וטקטית כמו לפני כל משחק. נרצה להמשיך את הדרך שלנו שהיא לבוא ולהילחם על החיים שלנו בכל משחק. נקווה להמשיך ולהבקיע כמו שהבקענו מול הפועל חדרה ונשתדל להיות מרוכזים בהגנה".

על המטרות להמשך: "כולם צריכים להבין שריינה נלחמת על החיים שלה מהרגע הראשון של העונה ועד הרגע האחרון, אנחנו שם. הייתי במקומות האלה ובמקומות יותר גרועים, אין מה להכניס לחץ למערכת. נצטרך להיות דרוכים ולתת מעצנו את המאה אחוז. אנחנו באותו מצב כמו של 6-7 קבוצות שהשקיעו פי 3 מאיתנו, עם סגלים יותר גדולים משלנו ואנחנו עומדים בכבוד איתם. אני מאמין בשחקנים ובסוף נעמוד במשימה שלנו".

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. שלומי גבאי
קרב תחתית קריטי לריינה. מימר/שלומי גבאי

טריוויה

* מכבי בני ריינה ברצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, במהלכם צברה שלוש נקודות בלבד.

* הקבוצה הפסידה על האפס בשלושת משחקי הבית האחרונים באצטדיון גרין, כשלפני כן היו לה שני ניצחונות רצופים על האפס (0:1 על מכבי חיפה ו-0:2 על בני סכנין).

* עירוני קרית שמונה לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה - שיא מועדון בליגת העל של 15 משחקים, במהלכם היו לה שישה הפסדים ותשע תוצאות תיקו. אגב, שמונה מתוכן היו זהות - 1:1.

* שרון מימר ערך את הבכורה כמאמן בני ריינה ב-1:1 מול קרית שמונה בסיבוב הקודם וזו היריבה מולה אימן הכי הרבה. זה יהיה המשחק ה-17, כשעד כה יש לו שבעה ניצחונות (רק את סכנין ניצח יותר - תשע פעמים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: גרין
קהל: 832

משחקי המחזור ה-17:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully