וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ההרצלייניות חגגו על הקבוצות מרחובות, צעירי כפר קנא בורחת

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 16:17

הפועל הרצליה המוליכה רמסה 0:5 את מרמורק, מכבי הרצליה נצמדה אליה עם 1:5 על שעריים. כפר שלם מעדה, יבנה גם ניצחה. צפון: צעירי כפר קנא ניצחה 0:2 בדרבי

המחזור ה-15 בליגה א' נמשך היום (שישי) כאשר במחוז הדרומי שתי הקבוצות מהרצליה ניצחו וצמודות בפסגה. הפועל כפר שלם מעדה ויבנה הצלע הרביעית בצמרת ניצחה. בצפון צעירי כפר קנא ניצחו בדרבי וברחו בפסגה.

מאמן הפועל כפר סבא ארז בנודיס. קובי אליהו
העונה המצוינת שלו נמשכת. ארז בנודיס מאמן הפועל הרצליה/קובי אליהו

מחוז דרום

מכבי שעריים - מכבי הרצליה 5:1

ניצחון חוץ גדול לקבוצה של אלעד בראון, שממשיכה במאבק העלייה הצמוד שלה לליגה הלאומית. הרחובותים רצו להמשיך במגמת השיפור, אבל חטפו צמד מיאיר שפונגין, כשעידו אקסברד, עידו בירו ודייגו ניקולייבסקי השלימו את ההצגה והשאירו את קבוצתם במרחק שתי נקודות מהיריבה העירונית המוליכה.

הפועל הרצליה - הפועל מרמורק 0:5

דווקא אחרי הניצחון המפתיע על יבנה, מרמורק חזרה לקרקע עם הפסד די מביש מול המוליכה הגאה. ירין מוגרבי כבש צמד, תמיר חיימוביץ', זיו שלימק ורוסלן קוזנצוב הוסיפו.

מכבי יבנה - בית"ר תל אביב/בת ים 0:2

יבנה נחלה הפסד מתסכל מאוד במחזור הקודם למרמורק והתרחקה קצת מהפסגה, אבל היום היא חזרה לנצח מול הקבוצה של המאמן החדש אורן קריספין. יעקב מזרחי כבש את הראשון וציון אלמליהו המחליף חתם במתפרצת בתוספת הזמן. יבנה נצמדה לכפר שלם ושמרה על פער של ארבע נקודות מהמוליכה הפועל הרצליה.

תוצאות נוספות:

שמשון כפר קאסם - הפועל בקעת הירדן 0:1
מ.ס דימונה - הפועל כפר שלם 0:0
ירמיהו חולון - בני אילת 0:1

seperator

צפון:

צעירי כפר קנא - הפועל כפר קנא 0:2

האם צעירי כפר קנא בדרך הבטוחה ללאומית? המארחת חגגה לא רק ניצחון יוקרתי בדרבי, אלא גם שלוש נקודות ששמו אותה בפסגה ביתרון של שלוש נקודות על פני בני שפרעם כשיש לה עוד משחק חסר על פניה. סמיר פרהוד ועלי דחלה כבשו למארחים ותסכלו את הקבוצה של עבאס סואן.

תוצאות נוספות:

הפועל מגדל העמק - מועדון ספורט טירה 2:2
עירוני נשר - מכבי נוגידאת 1:2
הפועל כאוכב - מכבי צור שלום/אתא 1:2
צעירי טייבה - מכבי טמרה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully