וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן נבחרת מרטיניק נעצר בפריז עם למעלה מ-100 ק"ג קוקאין

ז'אן-מנואל נדרה בן ה-29, נתפס בשדה התעופה עם כמות עצומה של סמים שהחביא במזוודות. החשד: שימש כשליח של ארגון פשע בינלאומי

הכדורגל מאז ומתמיד היה כר פורה לפעילות של פשע מאורגן, אבל הסיפור הזה חריג בכל קנה מידה. ז'אן-מנואל נדרה, קשר התקפי בן 29 הנמנה שנים ארוכות על סגל נבחרת מרטיניק, נעצר שלשום (רביעי) בשדה התעופה שארל דה גול בפריז יחד עם שותף, כשבאמתחתו למעלה מ-100 קילוגרמים של קוקאין.

הכמות האדירה של הסם הלבן הוחבאה במזוודות של השניים ונתפסה בבדיקה שגרתית, ללא כל מידע מודיעיני או הכנה מוקדמת כלשהי של בקרי הגבולות.

נדרה עצור מיום רביעי ואחרי שהובא אמש בפני שופט, מסתמן שיישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים - זאת בניגוד לחבר איתו נתפס, ששוחרר למעצר בית. זהו כמובן סימן נוסף לכך שנדרה הוא למעשה החשוד המרכזי בתיק.

כדורגלן נבחרת מרטיניק ז'אן מנואל נדרה. Frederick Breedon, GettyImages
כדורגלן ביום, מבריח סמים בלילה. ז'אן-מנואל נדרה/GettyImages, Frederick Breedon

על פי הדיווחים בצרפת, החשד כנגד נדרה הוא ששימש כשליח של ארגון פשע בינלאומי. על פי הערכות, הוא כבר הבריח בעבר סמים לצרפת בכמויות קטנות.

לאמנטין, הקבוצה מהליגה הראשונה במרטיניק בה משחק נדרה משנת 2014, מסרה בתגובה למעצר: "מבלי לדעת מהי מידת המעורבות של ז'אן-מנואל בתיק, עודכנו שהוא עצור בחשד להברחת סמים. אנו מופתעים ומזועזעים מההאשמות, ונגיב בהתאם להתפתחויות בתיק".

נדרה בן ה-29 הוכתר בעבר כ"אחד השחקנים המוכשרים ביותר במרטיניק בשנות האלפיים". הוא נמנה על סגל הנבחרת לסירוגין החל משנת 2012, והספיק לערוך במדיה 6 הופעות, כולל בגולד קאפ בשנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully