וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' הילל את ים מדר: "יש לו כישרון וחוכמה. ההתפתחות שלו נהדרת"

רכז פרטיזן סחט שבחים גדולים ממאמנו אחרי שיא הקריירה ביורוליג: "מונאקו חשבה שהוא חלש, וטעתה". בספרד התלהבו מתמיר בלאט: "החוליה המחברת של אלבה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.6/ספורט1

ערב מוצלח למדי עבר אמש (חמישי) על הנציגים הישראלים ביורוליג. זה החל עם ניצחון 84:85 מפתיע מאוד של אלבה ברלין של תמיר בלאט ויובל זוסמן על באסקוניה הלוהטת, שנעצרה אחרי רצף ניצחונות.

זוסמן שיחק 16 דקות, קלע 6 נקודות והתמקד בעיקר בצד ההגנתי, כשהופקד על הצלף האימתני מרכוס הווארד. בלאט, לעומתו, רשם עוד הופעה מרשימה ביותר, כשסיים עם 11 נקודות ו-9 אסיסטים ב-18 דקות.

בלאט שלט בקצב המשחק בדקות ששיחק, פיטם את חבריו שוב ושוב במסירות פנטסטיות ורשם משחק תשיעי העונה בספרות כפולות בטור הנקודות. "המפתח מבחינתנו היה בהגנה", אמר בלאט בסיום. "כל עוד אנחנו משיגים עצירות, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה".

בתקשורת הגרמנית החמיאו לבלאט על ההופעה הטובה וציינו ש"בלאט הצטיין בכל דקה שלו על הפרקט", וגם בתקשורת הבאסקית לא התעלמו. "תמיר בלאט הוא החוליה המחברת של אלבה ברלין. בכל פעם שהוא עלה על המגרש, הוא גרם בעיות לבאסקוניה בהגנה", כתבו ב"אל קוראו".

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
המוח של ההתקפה. תמיר בלאט/GettyImages, Boris Streubel
ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חותמת לערב גדול. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בבלגרד, ים מדר הצליח אפילו להתעלות מעל בלאט. רכז פרטיזן כיכב בניצחון השביעי ברציפות של קבוצתו בכל המסגרות - 80:100 על מונאקו, כשהוא קובע שיא קריירה ביורוליג עם 15 נקודות (2 מ-2 ל-2, 3 מ-4 ל-3, 2 מ-2 מהקו) ומוסיף גם 3 אסיסטים ושתי חסימות גדולות על מייק ג'יימס, אליו נצמד בהגנה.

החותמת המושלמת למשחק השיא של מדר הגיעה אחרי המשחק, כשז'ליקו אוברדוביץ' הרעיף עליו מחמאות.

"מדר נתן משחק יוצא מהכלל. אמנם היו לו ארבעה איבודים, אבל זה חלק מהמשחק. מה שחשוב זה שהוא מתפתח בצורה הכי טובה שיכולה להיות", הילל המאמן האגדי. "הוא חושב כמו רכז וכשהוא על המגרש אנחנו משחקים טוב יותר. הוא כל הזמן חושב איך להפוך את השחקנים שלצידו לטובים יותר, והאגרסיביות שלו פשוט נהדרת. אולי הוא נראה קצת רזה, אבל יש לו את המהירות, החכמה, והכישרון. שחקני מונאקו ניסו לקחת אותו עם הגב לסל הרבה פעמים, אבל הוא יודע איך לשמור עם הרגליים ועם החזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully