וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 6.1: אורשיץ' חתם בסאות'המפטון, הזאר יצטרף לרונאלדו?

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 21:11

חלוץ דינמו זאגרב ונבחרת קרואטיה חתם לשנתיים וחצי וינסה לחלץ את "הקדושים" מהמקום האחרון, דיווח: מנצ'סטר יונייטד רוצה את כוכב אל נאסר, שמעוניינת לצרף גם את קשר ריאל מדריד. בנו של דייויד בקהאם הצטרף לקבוצת פרמיירליג, חרונימו רולי חתם באייאקס

תקציר: אינטרסיטי - ברצלונה 4:3/ספורט1

העברות

* אייאקס הכריזה על רכישתו של השוער הארגטינאי חרונימו רולי, שנרכש מוויאריאל תמורת כ-10 מיליון יורו כולל בונוסים עתידיים. השוער שהיה בסגל ארגנטינה במונדיאל, על אף שלא זכה לשחק בקטאר, חתם עד 2026.

* החתמה מרשימה לסאות'המפטון, שנאבק על חייה בתחתית בפרמיירליג. ה"קדושים" הודיעו שמיסלאב אורשיץ' חתם לשנתיים וחצי במועדון. אורשיץ' היה בורג מרכזי בנבחרת קרואטיה שסיימה במקום השלישי במונדיאל האחרון והוא כבש 91 שערים ב-216 הופעות במדי דינמו זאגרב.

* מנצ'סטר יונייטד הודעה על החתמת השוער ג'ק באטלנד, שיגיע לשמש גיבוי לדויד דה חאה. באטלנד מצטרף בהשאלה מקריסטל פאלאס.

* צ'לסי השלימה את רכישתו של אנדריי סנטוס בן ה-18, מהכישרונות הגדולים ביותר של ברזיל כיום. הבלוז ישלמו עבורו כ-13 מיליון יורו לוואשקו דה גמא, שאישרה שהשחקן נמכר.

* רומאו בקהאם בן ה-20, שחקן אינטר מיאמי בשנה האחרונה, חוזר לאנגליה. שחקן הכנף הצטרף לברנטפורד מהפרמיירליג בהשאלה עד תום העונה.

מיסלאב אורשיץ' סאות'המפטון. האתר הרשמי של סאות'המפטון, אתר רשמי
יציל את סאות'המפטון מירידה? אורשיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של סאות'המפטון

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד תסייע לכריסטיאנו רונאלדו? השדים האדומים, כך דווח באנגליה, עשויים לצרף את ונסן אבובקאר, החלוץ הקמרוני של הקבוצה מערב הסעודית שצריכה לשחרר שני זרים כדי לרשום את CR7 בסגל.

* מאמן אל נסאר, רודי גרסיה, מעוניין לצרף לסגל גם את אדן הזאר. גרסיה מכיר היטב את קשר ריאל מדריד ונבחרת בלגיה מהימים המשותפים שלהם בליל ומנסה לשכנע אותו לעבור לסעודיה. בימים האחרונים הוזכר הזאר גם כמי שעשוי לעבור לפנרבחצ'ה הטורקית.

* סרחיו ראמוס עשוי לעזוב את פריז סן ז'רמן בתום העונה ולסגור מעגל בסביליה. ראמוס, שבמרץ יחגוג את יום הולדתו ה-37, מסיים חוזה וספק אם יישאר בעיר האורות גם בעונה הבאה.

* האם אנסו פאטי בדרך החוצה מברצלונה? לפי האתר "פיצ'אחס", בברצלונה מצפים מהקשר בן ה-20 ליותר ושוקלים להשאילו.

* קים מין-ג'ה, בלם נאפולי ונבחרת דרום קוריאה, הוזכר בתקשורת באיטליה כמועמד לליברפול. המייטירדס סובלים לעתים תכופות מפציעות של הבלמים, כעת גם וירג'יל ואן דייק צפוי להיעדר מספר שבועות, אבל נאפולי שמדורגת ראשונה באיטליה לא מתכוונת לשחרר את אחד מכוכביה בחלון הנוכחי.

* באיירן מינכן בוחנת אפשרות להגיש למונאקו הצעה על הבלם אקסל דיסאסי. בנסיכות ידרשו עבורו לפחות 50 מיליון יורו אחרי שגם היה בסגל נבחרת צרפת במונדיאל בקטאר.

אקסל דיסאסי שחקן מונאקו חוגג שער, מאחוריו בנואה בדיאשיל. רויטרס
מבוקש. דיסאסי/רויטרס

* דריו סרנה, המנהל המקצועי של שחטאר דונייצק, נחת בלונדון וצפוי לנהל שיחות עם צ'לסי וארסנל בנוגע לחלוץ מיכאילו מודריק. האוקראינים דורשים עבורו כ-100 מיליון יורו ולא מוכנים להתפשר בשלב זה.

* ברטוש ברשינסקי, המגן הימני של סמפדוריה ונבחרת פולין, יחתום בנאפולי. בתמורה תקבל סמפדוריה מנאפולי את המגן הימני הצעיר אלסנדרו זנולי בהשאלה עד תום העונה.

* צ'לסי החלה בשיחות עם מרכוס תוראם, חלוץ בורוסיה מנשנגלדבאך ונבחרת צרפת שמסיים חוזה בתום העונה. גם מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמועמדת רצינית לצרפו.

* אשלי ווסטווד, קשר ברנלי, נחת בארצות הברית לקראת מעבר לשארלוט.

* נאפולי הציעה 15 מיליון יורו על עזדין אונאחי, קשר אנז'ה שכיכב עם מרוקו במונדיאל. עם זאת, האיטלקים מוכנים שהוא יסיים את העונה בצרפת ויעבור רק בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully