וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אי אפשר לעצום עיניים על מעמדו של המאמן בארץ"

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 20:43

מאמנה החדש של נס ציונה דיבר ברדיו 103FM על הקריירה שלו ("לפעמים קבלת ההחלטות היא קריטית") והמשימה שניצבת בפניו כעת: "הקבוצה במקום סביר, יש רצון להתחזק"

תקציר: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה 2:3/ספורט 1

מאמן סקציה נס ציונה החדש שלומי דורה התארח הערב (חמישי) בתכנית הספורט של רדיו 103FM, וסיפר: "משיחות של כבר מעל שבוע עם הבעלים, יש שקט תעשייתי למאמן לעבוד. זו הפעם הראשונה שאני בא לקבוצה באמצע השנה והקבוצה נמצאת במצב סביר. יש חומר שחקנים לא רע בכלל, שצריך טיפה לעצב אותו ולייצב אותו ולהפוך אותו לקבוצה שיודעת לא רק התקפה אלא גם הגנה. יש עם מה לעבוד וזו הפתיחה הכי טובה. אני לא יודע מה יהיה גודל התקציב, אבל אני יודע שיש רצון להתחזק. אין ספק שכמו כל קבוצה שצריכה רענון בסגל, מה פה נצטרך לעשות זאת".

על כך שעבר הרבה קבוצות בקריירה שלו אמר המאמן: "גם בעפולה וגם בכפר קאסם היו פיטורים שלא היו במקום. בעפולה השארתי את הקבוצה בליגה הלאומית לאחר שהייתה צריכה להימחק מהמפה. ככה זה עם 80% המאמנים בארץ בתקופה האחרונה. אי אפשר להתכחש ולעצום עניינים על מעמדו של המאמן בארץ. גם היו לי ארבע שנים ברצף בחיפה ושלוש שנים וחצי בסכנין. זה בא בתקופות. יש לפעמים קבלת החלטות לא טובות שמובילות ללופ של רדיפה, כדי להישאר בגלגל ולא להישאר יותר מדי בבית. לפעמים קבלת ההחלטות היא קריטית. לא כל אחד יכול להתחיל לאמן בבאר שבע, שהיא אימפריה. אין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully