וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשונה שעלתה לסיבוב הרביעי: 1:3 למנצ'סטר יונייטד על אברטון

אנטוני (4) כבש, קודי איזן בחלוף 10 דקות והשיב את המארחת ליתרון בשער עצמי (52), רשפורד (90+6) סידר לשדים האדומים את הכרטיס לשלב הבא בגביע

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:3 (גביע אנגלי)/ספורט1

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יצאו לדרך הערב (שישי) באצטדיון אולד טראפורד, בו מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את אברטון - אולי במשחקו האחרון של המאמן פרנק למפארד אחרי הפסד נוסף ובעקבות לחץ האוהדים, כולל 9,000 שהגיעו מליברפול לתיאטרון החלומות ומחו נגד ראשי המועדון.

השדים האדומים אמנם ספגו לראשונה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים "על האפס", אבל השחקן הכי לוהט שלהם, מרכוס רשפורד, התעלל בהגנת הטופיז והבטיח את הכרטיס לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. רשפורד בישל לאנטוני כבר בדקה הרביעית, "בישל" גם את השער עצמי של הבלם קונור קודי שבדקה ה-52 הבקיע לשערו שלו ועמוק בתוספת הזמן, בדקה 90+6, קבע 1:3 בכדור עונשין מ-11 מטר אחרי שאלחנדרו גרנאצ'ו הצעיר הוכשל ברחבה. אותו קודי שכבש עצמי, גם היה מי שבדקה ה-14 איזן זמנית ל-1:1 אחרי שניצל שגיאה של השוער דויד דה חאה.

אנטוני, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער קל במשחקו הראשון בגביע האנגלי. אנטוני/רויטרס

אריק טן האח פתח בהרכב הכי חזק שלו, להוציא את הבלמים רפאל וראן וליסנדרו מרטינס שזכו למנוחה. כמגן עלה דיוגו דאלוט שלא שיחק מאז המונדיאל בעקבות פציעה, כהכנה לדרבי נגד מנצ'סטר סיטי בשבת הבאה בליגה. עוד קודם לכן, ביום רביעי תשחק יונייטד נגד צ'רלטון במסגרת רבע גמר גביע הליגה.

למפארד, אחרי שהפסיד למנצ'סטר יונייטד לראשונה בקריירה במסגרת הגביע, יקווה לעמוד על הקווים בשבת הבאה מול סאות'המפטון בליגה, אחרת ייפרד מאברטון אחרי שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully