וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיידי עוד לא עבר בדיקות וכנראה לא יעמוד לרשות הפועל תל אביב בטרנר

5.1.2023 / 15:58

קשר הרכש הניגרי יצטרך לבצע אקו לב מחדש ולא צפוי להיות זמין נגד הפועל באר שבע. המגעים עם נתניה בנוגע לאביב אברהם תקועים, במועדון יחכו להחלטת האמריקאים לפני שיתקדמו במהלכי חיזוק

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול מכבי נתניה/ספורט1

הקשר הניגרי בנג'מין טיידי, שסיכם בהפועל תל אביב ונחת ביום ראשון בישראל, עדיין לא מתאמן עם הקבוצה עד שישלים בדיקות רפואיות וחתימה. ממצאי הבדיקות שעבר היו לא ברורים, כך שהוא נאלץ לבצע אקו לב לפני שיקבל את האישור הסופי לחתום בשורות האדומים.

משחק הליגה האחרון של טיידי בדינמו באטומי הגאורגית היה ב-26 לנובמבר, וכאמור הוא עדיין לא נרשם במקומו של פאבלו גונסאלס שאמור להיות מוקפא לאחר שקרע את הרצועה הצולבת, כך שהסיכויים שהניגרי יעמוד לרשותו סלובודן דראפיץ' ביום שני נגד הפועל באר שבע נמוכים.

אביב אברהם, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מעברו תקוע בינתיים. אביב אברהם/ברני ארדוב

בנוגע לשחקני רכש נוספים, על אף הרצון של דראפיץ' לראות את אביב אברהם אצלו, בשלב זה השיחות בין הצדדים מוקפאות, כיוון שהאדומים סירבו לשחרר את יהב גורפינקל למכבי נתניה, שמצידה התעקשה רק על המגן השמאלי ולא הייתה מוכנה לקבל שחקן אחר במקומו.

מעבר לכך, לפחות עד לאחר המשחק בטרנר הפועל תל אביב עצרה את חיפושי הרכש ותבצע הערכה כלכלית ומקצועית מחודשת אחרי המשחק, גם בנוגע לצירוף שוער. המגעים עם קבוצת הרוכשים הפוטנציאליים מארצות הברית נמצאים כל הזמן ברקע, ועד אשר לא תתקבל החלטה סופית בצד השני בנוגע לשאלה האם לרכוש את הקבוצה או לא, במועדון נזהרים במהלכים ובקבלת החלטות שיגדילו את ההתחייבויות הכספיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully