וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רכש: הקשר בנג'מין טיידי סיכם לעונה וחצי בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 11:27

הניגרי בן ה-28, ששיחק בדינמו באטומי הגאורגית, יגיע לישראל בתחילת ינואר. אכזבה מהנאיביות מול ב"ש וכעס על השופט: "התאכזב מעצמו והוציא את זה על השחקנים"

תקציר: אריאל הרוש כבש והדף בדו קרב, הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב בפנדלים ועלתה לגמר גביע הטוטו/ספורט1

הפועל תל אביב התחילה לעבוד לקראת חלון ההעברות של החורף, והודיעה הבוקר (שישי) כי הקשר בנג'מין טיידי סיכם לעונה וחצי ויצטרף לקבוצה בינואר.

הנגירי בן ה-28 מגיע מדינמו באטומי הגאורגית, הקבוצה בה הוא משחק מ-2019 ושאיתה זכה באליפות אשתקד. טיידי שיחק בקבוצות שונות מגאורגיה מאז 2014, פרט לקדנציה של חצי שנה בלטביה.

בקרוב באדום

בקבוצה שררה אכזבה גדולה לאחר ההפסד אמש בחצי גמר גביע הטוטו להפועל באר שבע, משחק שהסתיים ב-3:3 והוכרע בפנדלים.

האדומים כעסו על התנהלות השופט נאאל עודה וטענו כי כל השער החל מכדור עונשין בו עידן ורד כלל לא עשה עבירה, ואף אמרו: "המשחק נגמר, הוא יכול היה לוותר על האדומים, הוא היה מאוכזב מעצמו ועל ניהול המשחק שלו והוציא את זה על השחקנים".

דן איינבינדר העיר לשופט על תוספת הזמן והוסיף "תתבייש" ולכן הורחק. הקפטן ועידן ורד ייעדרו ממשחק הגביע נגד הפועל עפולה. קייס גאנם צפוי לשוב לסגל, כמו גם אדי גוטליב שהיה חולה אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דן אייבינדר, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משחק סוער. איינבינדר מורחק/ברני ארדוב

במועדון גם נשמעה ביקורת לפיה "להוביל שלוש פעמים ולא לנצח זאת נאיביות, כל העונה אנחנו סופגים שערים קלים". שביעות רצון הייתה מחזרתו של הישאם לאיוס לעניינים והצמד שכבש.

אגב, בצוות הקצועי לא שכחו את המחצית הראשונה שהייתה רעה מאוד מקצועית. המאמן סלובודן דראפיץ' היה מודאג בסיום ואמר לאנשי המועדון: "זה היה זוועה, יכולנו לרדת במינוס 3 או 4, לא היינו במשחק, במזל ירדנו ביתרון 1:2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully