וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה ישמור על המערך של איביץ'. ז'ראלדש עשוי לפתוח

6.1.2023 / 6:25

מאמנה החדש של מכבי תל אביב צפוי להמשיך עם מערך שלושת הבלמים ולהעלות להופעת הבכורה שלו על הקווים מול אשדוד (שבת, 17:30, ספורט4) הרכב דומה לזה שהביס את סכנין בגביע. ייני או ביטון יחליפו את לוקאסן, המגן המתנדנד יקבל צ'אנס להוכיח את עצמו

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב

אייטור קראנקה יעביר הבוקר את האימון השני שלו במכבי תל אביב והוא צפוי להעלות הרכב דומה מחר מול מ.ס. אשדוד לזה שפתח במשחק הגביע המצוין נגד בני סכנין שהיה משחקו האחרון של ולאדן איביץ'. קראנקה יחסר את דריק לוקאסן בגלל צהובים, אבל קרוב לוודאי שימשיך במערך של שלושה בלמים ולכן יציב את שרן ייני או ניר ביטון במקום הבלם ההולנדי. מאחר שהמשך דרכו של אנדרה ז'ראלדש בקבוצה עוד נמצא בסימן שאלה, לא מן הנמנע שהמאמן ירצה שוב לראות אותו בעמדת הכנף הימנית, אפילו שמאור קנדיל פתח באחרונה בליגה ושיחק היטב.

קראנקה ייתן הרבה קרדיט לאוסקר גלוך שיפתח לצד ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. דור פרץ וגבי קניקובסקי אמורים לפתוח גם הם.

בינתיים מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם פ.צ בואקה מחוף השנהב על השאלתו עד תום העונה עם אופציית רכישה של הבלם עבדאללה דאו (18) שיצטרף לקבוצת הנוער. דאו, הרשים את הצוות המקצועי של אקדמיית הנוער במהלך תקופת התרשמות של חודש במועדון.

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הולך על בטוח, בינתיים. קראנקה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד ינסו להפתיע מחר דווקא במשחק הבכורה של קראנקה. בעונה שעברה, במפגש מול מכבי תל אביב בבלומפילד הם ניצחו והובילו לפיטוריו של פטריק ואן לוון. כעת יצטרך המאמן רן בן שמעון להכין את הקבוצה בלי לדעת הרבה על הרעיונות של המאמן הטרי של מכבי תל אביב.

אשדוד לא שיחקה מספיק טוב מול רמת השרון בגביע המדינה, אך העפילה לשלב רבע הגמר ותפגוש את הפועל פתח תקווה מהלאומית לצמד משחקים בעקבותיהם, היא יכולה להגיע לחצי גמר גביע המדינה. לקראת מחר צפוי בן שמעון לבנות שוב על חמודי כנעאן כאיש שאליו יילכו מרבית הכדורים בהם תצליח לזכות אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. דני מרון
הכל יעבור דרכו. כנעאן/דני מרון

טריוויה

* הפעם האחרונה שמ.ס. אשדוד לא הפסידה למכבי תל אביב בשני מפגשי העונה הסדירה הייתה ב-2017/18, עם 1:1 בחוץ ו-0:0 בבית. 0:0 באשדוד היה כזכור בסיבוב הראשון.

* מכבי תל אביב ברצף של 22 משחקי בית ללא הפסד בליגת העל, מאז שמ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 בבלומפילד באוקטובר 2021. הרצף של הצהובים כולל 14 ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב מציגה את ההגנה הטובה בליגה (שבעה שערי חובה בלבד) ובבית ספגה רק פעמיים.

* מ.ס. אשדוד ברצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. בחוץ היא סופרת שישה משחקים ללא ניצחון, מאז ה-1:2 בבאר שבע בסוף אוגוסט.

* חוץ מגאורגיוס דוניס (הפסד 2:1 למכבי פתח תקוה) ומלאדן קרסטאיץ' (1:1 ביתי מול סכנין) כל המאמנים הזרים האחרים של מכבי תל אביב בעידן מיטש גולדהאר ניצחו במשחק הליגה הראשון שלהם. אייטור קראנקה יילך בעקבותיהם?

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 21667

משחקי המחזור ה-17:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully