וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "השופטים מתעסקים הרבה במאמנים, צריך להיות חכמים"

מאמן בית"ר ירושלים במסר לפני הדרבי (שבת, 19:30 בספורט3): "לתת למשחק לזרום. ניקולאסקו? לא נתבכיין על חסרונות". הופמייסטר מועמד, אם לא יצורף זר

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 6:7 בפנדלים על עירוני טבריה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

עם שלושה ניצחונות מארבעת המחזורים האחרונים, שממקמים אותה בתמונת הפלייאוף העליון, בית"ר ירושלים תגיע כאורחת לדרבי בשבת (19:30, ספורט3) ותנסה להתקרב עוד קצת להפועל ירושלים, שצברה עד כה שבע נקודות יותר ממנה. הצהובים-שחורים יחסרו את מלך שערי הליגה, יון ניקולאסקו שספג צהוב חמישי בניצחון על סקציה נס ציונה בשבת, בו כבש צמד. המאמן יוסי אבוקסיס, שלא יעמוד על הקווים בדרבי בגלל הרחקה, ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"הכל צפוף מלמטה ועד הפלייאוף העליון. הפועל ירושלים מוכיחים לאורך כל העונה שהם קבוצה טובה, גם אנחנו במגמת שיפור ויהיה משחק חזק. אנחנו מאמינים במי שנמצא, אני לא מתכוון להתבכיין על חסרונות. מי שישחק יעשה את העבודה", אמר בהתייחס להיעדרות ניקולאסקו.

יון ניקולאסקו בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ייעדר מהדרבי הירושלמי. ניקולאסקו/קובי אליהו

על כך שלא יזכה לאמן במשחק: "זה מאכזב מאוד, השחקנים שלנו היום יותר מתורגלים וחדים מפתיחת העונה, אני מקווה שזה לא ישפיע והם יידעו מה לעשות. יש לי הרגשה שהשופטים מתעסקים הרבה עם מאמנים ודברים שלא צריך. הם צריכים להבין שהמאמנים אמוציונליים וכל עוד אתה לא מקלל או משהו נוראי, אין סיבה להחמיר. צריך לתת למשחק לזרום, לפעמים יש הערה על איזו שריקה וצריך להיות חכם. אברהם לוי היה אומר 'לא הכל צריך לשמוע'. מאמנים בסופו של דבר חיים את המשחק ולפעמים זורקים איזו הערה, אבל זו לא קללה".

אבוקסיס נשאל על ההפסד 1:0 בדרבי הקודם בליגה, וענה: "יש לי זכרונות רעים משבעה-שמונה משחקים בסיבוב הראשון, אנחנו לא מחפשים נקמות".

בנושא החיזוק הוסיף: "לא כל מה שאנחנו רוצים מסתדר, כרגע לא מצליחים להביא בלם. המועדון עשה את הכל, אבל לצד השני הדברים לא מסתדרים, וחבל. יש כמה מועמדים ומתישהו יהיה משהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
לא יעמוד על הקווים. אבוקסיס/קובי אליהו

דנילו אספרייה אמר: "כל משחק חשוב מבחינתנו. בשבת אנחנו חייבים לנסות לנצח, אני מאמין שנעשה משחק טוב וננסה לקחת את שלוש הנקודות. החסרון של ניקולאסקו משמעותי מבחיתנו, כי לדעתי הוא החלוץ הכי טוב בליגה. אבל היו משחקים ששועה נעדר, או אני, אז הקבוצה צריכה להיות מוכנה לכל סיטואציה. אנחנו מבטיחים לאוהדים שניתן הכל, אני מקווה שהם יתמכו בנו כמו בכל משחק. נחמני? הוא חלוץ טוב שלא שיחק הרבה בבית"ר, אבל כשהייתה לו הזדמנות לשחק הוא היה טוב, אז זו הזדמנות טובה מבחינתו להראות מה הוא שווה".

הקשר יואב הופמייסטר מועמד להצטרף לקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות, במידה ולא יצורף זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully