וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלייז'ה בריאנט: "מכבי תל אביב התייחסה אליי בצורה לא אנושית"

האקס ביקר את ההתנהלות של הצהובים בעונת הקורונה, כשכפו עליו לחזור ארצה בזמן שאשתו בהיריון מתקדם: "הכריחו אותי לבחור בעבודה על פני המשפחה, והתפרקתי. הרגשתי כל כך רע, שלא הצלחתי לעצום עין בלילות". המועדון: "דבריו אינם מדויקים בלשון המעטה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

אלייז'ה בריאנט מאשים את מכבי תל אביב ב"התנהגות לא אנושית" בזמן ששיחק בקבוצה. בכתבת צבע שפורסמה השבוע בארצות הברית מגולל בריאנט בן ה-27 את סיפור חייו וסיפור הקריירה שלו, וטוען שבמהלך עונת 2019/20 שהופסקה וחודשה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, הצהובים-כחולים כפו עליו לחזור ארצה בניגוד לרצונו, בזמן שאשתו הייתה בהיריון מתקדם.

"הקורונה הגיעה והעונה נפסקה. כשהקבוצה חזרה לפעילות והעונה חודשה, נקלעתי לסיטואציה קשה", הוא מספר. "אשתי הייתה בהיריון מתקדם, אני חתום בקבוצה, והם מתייחסים אליי בצורה לא אנושית. רציתי להישאר בארצות הברית ולהיות עם אשתי למקרה שהיא תלד, פחדתי שמשהו יקרה, אבל לאנשים במכבי היו רצונות משלהם".

הכתבה המלאה (החלק על מכבי תל אביב 3:20 דקות מתחילת הסרטון)

לכתבה התראיינה גם אשתו של בריאנט, ג'נל, שסיפרה בבכי: "כשאמרו לאלייז'ה שהוא צריך לחזור לישראל, זה היה הרגע הכי קשה. חששתי להישאר לבד בארצות הברית בחודש התשיעי להיריון. פשוט התפללנו, והשתדלנו להאמין בכל ליבנו שהכל יסתדר לטובה".

בריאנט עצמו המשיך: "הגענו לשדה התעופה, ואשתי לא הפסיקה לבכות. ניסיתי בעצמי לעצור את הדמעות, כדי שהיא לא תראה אותי במצב הזה, אבל ברגע שעליתי למטוס, התפרקתי. בתל אביב היו לילות שלא הצלחתי לעצום עין. הרגשתי כל כך רע, שאולי אני צריך לבחור במשפחה על פני העבודה. לא ידעתי אם אני עושה את הדבר הנכון".

מכבי תל אביב מסרה בתגובה: "דבריו של אלייז'ה בראיינט אינם מדוייקים וזאת בלשון המעטה ואנו מצרים על כך. בכל מקרה אנו מאחלים לו ולמשפחתו בריאות והצלחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. מאור אלקסלסי
תקופה קשה. אלייז'ה בריאנט במדי מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

בסופו של דבר משפחת בריאנט התאחדה בזמן, ואלייז'ה שהה בארצות הברית לצד אשתו בזמן הלידה של בנם, בלו. בריאנט המשיך לעונה נוספת במכבי תל אביב ובחודש מאי עזב במפתיע כשקיבל חוזה מובטח ממילווקי באקס, איתה גם זכה באליפות ה-NBA בסופו של דבר. באוקטובר שנה שעברה חזר בריאנט לאירופה וחתם באנאדולו אפס, איתה זכה גם באליפות היורוליג.

בריאנט בן ה-27 החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי הפועל אילת בעונת 2018/19, ובסיום אותה עונה הוחתם על ידי מכבי תל אביב. בסך הכל ערך בריאנט 71 משחקים בליגת העל וקלע 998 נקודות. בשבוע שעבר הגיע ארצה עם אנאדולו אפס למשחק נגד קבוצתו לשעבר, וקלע 9 נקודות בהפסד 80:72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully