וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מתמוגגת מסי.ג'יי האריס: "הרבה יותר קבוצתי מאריק גרין"

האלופה חגגה כל הדרך ל-0:1 על איגוקאה בפלייאין של ליגת האלופות, כשהביסה אותה 79:103. היידן דלטון הצטיין והחמיא לגארד המתקמבק: "לא כולם מסוגלים לחזור ככה מפציעות"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1/ספורט1

כשסדרות פלייאוף (או פלייאין, לצורך העניין) מתחילות במשחק חד צדדי, תמיד צפה הדילמה אם עדיף להוריד רגל מהגז ולא "להגזים" בהשפלת הקבוצה היריבה; יהיו כאלה שיטענו כי מוטב להנחית על המפסידים מכה קשה ככל האפשר, כדי להעביר להם מסר ולייאש אותם - ויש מי שדווקא מעדיפים לא לעורר אצלם רגשי נקם, כפי שקרה להפועל ירושלים אשתקד נגד פרומיטיי (70:95 במשחק הראשון, שהפך להפסד 2:1 בסדרה) או לאולימפיאקוס מול מונטפסקי סיינה ביורוליג ב-2011 (כשניצחה 41:89, ולבסוף הפסידה 3:1).

הפועל חולון לא ריחמה אמש (רביעי) על איגוקאה, והביסה אותה 79:103 בדרך ל-0:1 בסדרת הפלייאין על הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות. לה דווקא יש ניסיון חיובי בסיטואציה הזאת: בעונה שעברה היא פתחה בניצחונות מהדהדים על שטרסבורג והפועל גליל עליון, והמשיכה לסוויפ. כך או כך, אם זו ההתלבטות המרכזית שבפניה עמדה - מצבה טוב.

הסגולים פיגרו 27:22 בסיום הרבע הראשון, כשניב משגב כבר סופסל עם ארבע עבירות ולקבוצה כולה היו אפס נקודות בהתקפות מתפרצות. הם הגיבו בריצת 8:23, קלעו 35 נקודות ברבע השני - וסיימו את הערב עם שיא אסיסטים עונתי במפעל (33), תוך שהם רושמים את הסקור וההפרש הגבוהים ביותר בשמונת משחקי הפלייאין שנערכו השבוע.

33 אסיסטים של הפועל חולון בדירוג כל הזמנים של ליגת האלופות. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
עם האריס הקבוצתי יותר, הפועל חולון קבעה שיא עונתי של אסיסטים במשחק אחד/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

כוכב הניצחון היה היידן דלטון, שהשלים שבוע חלומי עם 43 נקודות (25 מול הפועל באר שבע ו-18 נגד איגוקאה), אחרי חודש שבו לא פגע בדאבל פיגרס וכבר מצא עצמו מחוץ לרוטציה. למעשה, הוא הושב לסגל בליגת העל רק בשל הפציעה הקלה שממנה סבל מרווין ג'ונס. "השחקנים סומכים עליי, והגארדים מעודדים אותי להמשיך לזרוק, גם כשאני לא קולע", סיפר האמריקאי.

"מבחינתי, השלשות הן לא האישיו של דלטון", הסביר המאמן גיא גודס. "ההבדל הוא באגרסיביות ובאקטיביות שלו. הרגשנו אותו בכל מקום. הוא נאבק על ריבאונדים בהתקפה, לקח כדורים של 50/50 ואלה דברים שהוא יודע לעשות, כפי שעשה בנימבורק. אנחנו מצפים שימשיך בזה".

סי.ג'יי האריס ניפק עוד הופעה מצוינת, הפעם עם 11 נקודות ושבעה אסיסטים (נוסף על 12 ו-14 בהתאמה מג'ו רגלנד) והשכיח - לפחות בינתיים - את עזיבתו של אריק גרין. "הם שני שחקנים שונים מאוד", ניתח גודס. "אריק הוא סקורר, וסי.ג'יי לא כופה את הדברים - הוא מוסר טוב, משחק פיק אנד רול, הרבה יותר קבוצתי וסולידי. לא תראו ממנו הצגות של 30-28 נקודות, ואחרים באים יותר לידי ביטוי לצידו. פרדי בורדיון מקבל קליעות, לשון דאוסון ולהיידן יש מבטים לסל, והמשחק זז יותר מיד ליד".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חולון היידן דלטון. לירון מולדובן
כוכב הניצחון. היידן דלטון/לירון מולדובן

ביום ראשון, לאחר שתתמודד מול בני הרצליה בליגת העל, תצא חולון למסע לעבר בוסניה והרצגובינה - שתי טיסות ונסיעה בת חמש שעות באוטובוס - לקראת המשחק השני בסדרה, ביום שלישי בלקטאשי. ניצחון נוסף יעלה אותה לטופ 16, ויבטיח מפגש כפול ופיקנטי עם הפועל ירושלים.

"יש לנו שחקנים ותיקים ומנוסים שהיו בסיטואציות האלה", סיכם דלטון. "כולנו מבינים לקראת מה אנחנו הולכים. אנחנו צריכים לשמור על ריכוז ולהשלים את העבודה בשבוע הבא. אנחנו שמחים שסי.ג'יי חזר. הוא יודע מתי לזרוק ומתי למסור, ולא כולם מסוגלים לחזור מפציעות בצורה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully