וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם סגול: הפועל חולון פירקה 79:103 את איגוקאה הבוסנית

16 שלשות ב-47%, 33 אסיסטים ודאבל-דאבלים לג'ונס ולרגלנד סידרו לאלופה הישראלית יתרון 0:1 בסדרת הפלייאין של ליגת האלופות. 19 לסנטר, 18 לדלטון

אם ההפסד האכזרי לאוסטנד ששלח את הפועל חולון לפלייאין של ליגת האלופות העלה חשש לפגיעה בביטחון של הסגולים, הערב (רביעי) האלופה הישראלית סיפקה הצהרה ברורה לעיני אוהדיה בהיכל הטוטו, כאשר דרסה 79:103 את איגוקאה הבוסנית ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה שממנה תגיע אחת העולות לטופ 16 במפעל של פיב"א.

364 ימים אחרי הניצחון הראשון, חולון רשמה את ניצחונה ה-11 ברציפות בבית בליגת האלופות ולמעשה סגרה שנה במאזן מושלם במגרש שלה.

האורחת נכנסה לעניינים מוקדם בצד ההתקפי, וירדה ביתרון לאחר הרבע הראשון, אבל מאותו רגע שחקניו של גיא גודס יצאו לבליץ - ולא הסתכלו לאחור. הפועל חולון הפגיזה הערב 16 שלשות ב-47%, ומסרה שיא עונתי במפעל כולו עם 33 בסך הכל - שלושה יותר מהכמות שרשמו בעצמם נגד לגיה ורשה לפני כחודש. סי ג'יי האריס רשם קאמבק אירופי מוצלח במשחקו הראשון העונה אחרי שהחלים מפציעה בברך, מרווין ג'ונס שלט מתחת לסלים, ג'ו רגלנד ניהל כהרגלו את ההצגה והיידן דלטון חימם את הידית כדי להוביל את הבריחה שסגרה עניין ברבע השלישי. בעוד שישה ימים יתארחו הסגולים בבוסניה, כשניצחון יעניק להם סופית את המקום בשלב הבא.

קלעו להפועל חולון: מרווין ג'ונס 19 ו-13 ריבאונדים, היידן דלטון 18 (4/7 ל-3), כריס ג'ונסון 15, ג'ו רגלנד 12 ו-14 אסיסטים, ניב משגב ופרדי בורדיון (שניהם עם 3/4 ל-3) 9 כל אחד, ג'אבין דלורייה 6, שון דאוסון 4.

סי ג'יי האריס, שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
קאמבק אירופי מוצלח. סי ג'יי האריס/לירון מולדובן

רבע 1:

אסיסט של רגלנד ושלשה שלו סידרו 0:5 מהיר לחולון, ג'ונסון העלה ל-1:7 אבל הבוסנים קלעו 6 נקודות בלי מענה וחזרו לשוויון. משגב צלף מחוץ לקשת, וולר השיב באותו מטבע, יוסילו השלים מהפך אבל ג'ונס איזן ל-12:12. טנאסקוביץ' דייק פעמיים מהקו, ג'ונסון החזיר בסל, וולר עם חמש רצופות קבע 14:19 לבוסנים וגודס הזעיק פסק זמן. משגב שב ממנו עם עוד שלשה, טנאסקוביץ' ירה אחת משלו וג'ונס צימק בסל. שריקה מפוקפקת לעבירה שלישית שלו הרגיזה את משגב, שתגובתו גררה גם עבירה טכנית ושלחה אותו לספסל עם ארבע עבירות כבר ברבע הראשון. קרופורד קלע את כל שלוש זריקות העונשין, רגלנד ענה בשלשה אבל קרופורד חתם רבע התקפי מצוין של איגוקאה על 22:27 לזכותה.

רבע 2:

דלטון המטיר שלשה, קונדיץ' הגיב בליי אפ אבל ג'ונס קלע שתיים מהקו ואחר כך הטביע מאסיסט של רגלנד, לפני שהאריס הפך בשלשה, הגדיל בקליעות עונשין וסגר ריצת 0:11 עם רצף אישי של שמונה נקודות, בעזרת שלשה שקבעה 29:36. קרופורד עצר את הסחף בשלשה לאיגוקאה, אבל האריס הלוהט המשיך במהלך של סל ועבירה. ג'ונס הגיב לשלשה של נראנדז'יץ' עם הטבעה, לאחר מכן חדר בהצלחה ודלטון תיקן החטאת עונשין שלו כדי להעלות ל-35:45. טנאסקוביץ' ושלשה של וולר הקטינו בחצי את ההפרש, ג'ונסון מהקו וג'ונס בסל החזירו לפלוס תשע. וולר הפציץ עוד אחת מרחוק, ג'ונסון קלע לשתיים, קרופורד דייק פעמיים מהקו ורגלנד סידר לג'ונס עוד דאנק, בורדיון צלף מרחוק - 45:56. שתיים של וולר מהקו, ואחת של רגלנד, בצד השני, סגרו את המחצית ב-47:57 לחולון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל חולון היידן דלטון. לירון מולדובן
התחמם ברבע השלישי. היידן דלטון/לירון מולדובן

רבע 3:

שלשה של יוסילו וסל של וולר חתכו מחצית מההפרש, אבל דלטון, ג'ונסון ודלורייה הגיבו בריצת 0:11 בדרך ל-52:68. רגלנד הגדיל את הפער ל-18 עם שלשה, קרופורד ניסה לעצור מומנטום עם שני סלים, אבל דלטון הפגיז עוד שתיים מרחוק, כאשר בתווך ג'ונסון דייק פעמיים מהקו, וזה 59:79 חולוניה. טנאסקוביץ' צימק בשלשה, וולר תרם עוד קליעת עונשין ובורדיון הרגיע עם עוד צליפה מעבר לקשת. הטבעה של ג'ורג'ביץ' הורידה ל-82:65.

רבע 4:

דלורייה ורגלנד העבירה את ההפרש מעל רף ה-20, האחרון סידר שלשה לבורדיון שהעלה ל-66:89. ג'ורג'ביץ' ונראנדז'יץ' קלעו ארבע מהקו, ג'ונס ניצל עוד אסיסט של רגלנד ודאוסון הצטרף לרשימת הקלעים כשדייק מהקו. נראנדז'יץ' וג'ונס החליפו סלים, ואחרי שלשה של קונדיץ' הגיעו שמונה נקודות רצופות של חולון. יוסילו וקונדיץ' קיזזו לפני הבאזר האחרון, 79:103 לסגולים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully