וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה התבזתה, צ'אבי חטף: "אנחנו מגוחכים? 7 קבוצות בכירות הודחו"

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 10:47

הקטלאנים נזקקו לשער של פאטי בהארכה כדי לנצח 3:4 את אינטרסיטי הקטנה בגביע. בספרד קטלו את פראן טורס: "הוא בכושר קטסטרופלי", המאמן: "סבלנו יותר מדי"

תקציר: אינטרסיטי - ברצלונה 4:3/ספורט1

ברצלונה חזרה מהפגרה עם 1:1 ביתי מאכזב מאוד בדרבי מול אספניול ואמש (רביעי) הקבוצה של צ'אבי כמעט רשמה הדחה סנסציונית מהגביע אבל שער של אנסו פאטי בדקה ה-104 של ההארכה סידרה לקטלאנים 3:4 דרמטי על אינטרסיטי מהליגה השלישית. לבנדובסקי המושעה לא שיחק, אבל רונאלד אראוחו רשם קאמבק וגם כבש את הראשון של בארסה, שחטפה שלושער מסולדביליה.

התקשורת הקטלאנית לא ריחמה על צ'אבי לאחר המשחק ואחד העיתונאים שאל אותו איך בארסה שמה את עצמה בעמדה כזו מגוחכת. המאמן השיב: "שבע קבוצות מהליגה הבכירה הודחו. אנחנו מגוחכים? זו שאלה שלא קשורה לכדורגל. אי אפשר להיות מרוצים כשסופגים שלושה שערים. ברמה ההתקפית היינו טובים אבל לא אפקטיביים".

ג'ורדי אלבה ברצלונה. GettyImages
כמעט הפתעה. ג'ורדי אלבה/GettyImages

"סבלנו יותר מדי אבל אנחנו יודעים איך זה בגביע", הוסיף צ'אבי, "עדיין חסרה לנו יעילות. יצרנו מספיק מצבים כדי לסיים את המשחק ב-90 דקות. אנחנו שמחים מהמשחק, אבל לא ממה שקרה בתוך הרחבה. אנחנו יודעים איך זה גביע. ליריבה יש מוטיבציה גבוהה. אנחנו הפכנו את המשחק לקשה. באופן כללי אני מרוצה".

פאבלו טורה סחט מחמאות על יכולתו במשחק, אבל מי שספג ביקורת קשה היה פראן טורס שהחמיץ המון מצבים ובתקשורת הקטלאנים קטלו: "הוא בכושר קטסטרופלי והערב לא היה יוצא דופן. הוא רשם 3 החמצות שהיו יכולות לגמור את המשחק הרבה לפני כן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראפיניה, אנסו פאטי, עוסמאן דמבלה חוגגים שער של ברצלונה. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
הציל את ברצלונה. פאטי/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

רונאלד אראוחו, הבלם האורוגוואי שפספס את המונדיאל וחזר להרכב בארסה אמש, סיכם: "רציתי ממש לשחק במונדיאל אבל זה כבר מאחוריי. ביום ראשון יש לנו גמר נגד אתלטיקו מדריד. הגביע לא קל, ראינו את זה בשנים האחרונות וצריך ללמוד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully