וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברומניה: הפועל באר שבע הגישה הצעה על פיליפ אוטלה

אחרי הדרישות הגבוהות על פראסקיב, הקבוצה מבירת הנגב עברה לאופציית הקיצוני הניגרי בן ה-23 שכבש העונה חמישה שערים במדי אוטה ארד. המועמד השבדי אנטונסון: "רוצה לשקול היטב היכן אשחק"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה לחפש חיזוק התקפי ומתמקדת בליגה הרומנית. אחרי המשא ומתן עם הרומני הבינלאומי דניאל פראסקיב, עליו דרשה קבוצתו הרמנשטאדט יותר ממיליון יורו, עברה הקבוצה מבירת הנגב לאופציה אחרת: הקיצוני הניגרי פיליפ אטולה.

על פי דיווח ברומניה, באר שבע הגישה הצעה רשמית לאוטה ארד במטרה לרכוש את אוטלה בחלון הנוכחי. מדובר בשחקן הכי טוב של הקבוצה העונה, אבל לפי חלק מהדיווחים יש רצון למכור אותו בגלל שכרו הגבוה וסירובו לחתום על חוזה חדש.

אוטלה בן ה-23 הגיע לרומניה לפני שנה וחוזהו בארד מסתיים בקיץ הקרוב. הוא כבש חמישה שערים בחצי העונה הראשונה ועומד על חמישה גם בחצי העונה הנוכחית. לפני כן רשם 70 הופעות במדי ז'לגיריס קובנה (לא ז'לגיריס וילנה הגדולה) מהליגה הליטאית, עם 13 שערים וחמישה בישולים בשנתיים וחצי. הניגרי יכול לשחק בשתי הכנפיים, אבל בדרך כלל מתופקד באגף השמאלי.

צפו בביצועיו של אוטלה

כזכור, פרט לפראסקיב פנתה באר שבע גם לחלוץ השבדי מרכוס אנטונסון, שמחזיק בהצעות רבות אחרי שהבקיע 20 שערי ליגה במדי ורנאמו. "אני לא מרגיש שיש לחץ, אני רוצה לשקול היטב היכן אשחק", אמר אתמול החלוץ. "יש על הפרק אפשרויות שונות ומגוונות, ואקבל החלטה יחד עם הסוכן שלי מרקוס רוזנברג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully