וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: רונאלדו ביקש מאל נאסר לצרף את פפה, בדיאשיל חתם בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 22:09

הפורטוגלי רוצה שקבוצתו הסעודית תצרף את חברו, הבלוז שילמו 38 מיליון יורו עבור בלם מונאקו שחתם עד 2029. בלינד עבר לבאיירן מינכן

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

העברות

* צ'לסי הודיעה על צירופו של בלם מונאקו, בנואה בדיאשיל. הצרפתי המבטיח בן ה-21 נרכש תמורת 38 מיליון יורו וחתם על חוזה ארוך טווח עד 2029.

* הושלם המעבר המפתיע של דיילי בלינד לבאיירן מינכן. שחקן נבחרת הולנד שוויתר על מחצית העונה האחרונה בחוזהו באייאקס קושר בתקופה האחרונה עם מעבר לאנטוורפן הבלגית, אך לבסוף חתם בשורות הבווארים עד לתום העונה.

* ברנטפורד הודיעה על החתמתו של חלוצה של פרייבורג, קווין שאדה, לחמש שנים. החלוץ בן ה-21 יושאל עד סיום העונה לצרעות, ולאחר מכן יעבור באופן רשמי תמורת סכום שיא במועדון שטרם פורסם.

* אלצ'ה החתימה עד לסיום העונה את הבלם ליסנדרו מגז'אן. הארגנטינאי בן ה-29 מצטרף את נועלת הטבלה בספרד אחרי שבחצי עונה באייאקס שיחק 20 דקות בלבד.

* זהות קבוצתו הבאה טרם נודעה, אולם לידס יונייטד הכריזה על עזיבתו של הקשר הפולני מתאוש קליך "לטובת הצעה מליגת ה-MLS". השחקן בן ה-32 נפרד במכתב מאוהדי הקבוצה בה שיחק ארבע שנים וחצי, והסביר: "מעולם לא נהניתי לשבת על הספסל. אני רוצה לשחק כמה שיותר בשנים הקרובות ולכן אני סוגר את הפרק הזה".

* מאמן מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח, אישר את צירופו המיידי של ג'ק באטלנד בהשאלה עד סוף העונה. השוער בן ה-29 יגיע כדי לשמש מחליף לדויד דה חאה, אחרי שגם בקריסטל פאלאס לא היה השוער הראשון.

שמועות

* האם אל נאסר בדרך לצרף אקס נוסף של ריאל מדריד? אחרי ההחתמה הנוצצת של כריסטיאנו רונאלדו, ב"מארקה" דווח כי הפורטוגלי ביקש מהקבוצה הסעודית לצרף את פפה, חברו מנבחרת פורטוגל ולשעבר גם בבלאנקוס. הבלם שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-40 מסיים בסוף העונה את חוזהו בפורטו.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בחיפושיה אחרי חלוץ ועל פי דיווחים באנגליה הקבוצה בודקת אפשרות לשאול מאייאקס את מוחמד קודוס, עם אופציה לרכישה בקיץ. קודוס היה שחקן הרכב במדי נבחרת גאנה במונדיאל ושיחק אצל טן האח בעונה שעברה.

* האם אייקאס מצאה שוער חדש? בהולנד מדווחים שהאלופה עומדת להחתים את חרונימו רולי, שוערה הארגנטינאי של ויאריאל. סכום ההעברה צפוי להיות בסביבות 10 מיליון יורו, כך על פי הדיווחים.

* באנגליה מדווחים: פריז סן ז'רמן עוקבת אחרי מייקל אוליסה, שחקנה של קריסטל פאלאס. אוליסה בן ה-21, יליד צרפת, רשם 11 הופעות בקישור של פאלאס העונה והוא גדל באקדמיה של רדינג.

* ספורטינג ליסבון דורשת 80 מיליון יורו עבור צמד כוכביה פדרו פורו ומרכוס אדוארדס, החלוץ האנגלי שכבש 5 שערי ליגה העונה.

* לפי דיווחים בספרד, מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 4 מיליון יורו עבור השאלתו של ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד עד לסיום העונה. הפורטוגלי אינו מרוצה בשורות הקולצ'ונרוס, לא נכלל במשחק גביע המלך, והשדים האדומים רוצים לנצל זאת לצורך החלק ההתקפי שנותר דל בעמדת החלוץ מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו.

* רוברטו פירמינו מעורר עניין במועדונים מערב הסעודית, כך לפי ה"דיילי מייל", אך מטרתו של החלוץ הברזילאי היא לחתום על חוזה חדש בליברפול, שם הוא מרוויח כיום כ-180,000 ליש"ט בשבוע.

* סאות'המפטון קרובה להחתמה מסקרנת במיוחד - מירוסלב אורשיץ'. שחקן הכנף של נבחרת קרואטיה יגיע אל נועלת הטבלה בפרמיירליג תמורת 8 מיליון יורו מדינמו זאגרב.

* לפי ה'אס' הספרדי, טוטנהאם נמצאת בשיחות מתקדמות עם ספורטינג ליסבון לגבי רכישתו של המגן פדרו פורו. הספרדי הצטרף רק בקיץ האחרון ממנצ'סטר סיטי, אך התרנגולים צפויים לשלם כ-45 מיליון יורו עבור שירותיו.

* איניגו מרטינס מתקרב לברצלונה? בלמה של אתלטיק בילבאו קרוב להגיע לסיכום עם המועדון הבאסקי על רכישתו של השחקן הספרדי, כך על פי 'ספורט'.

* באיטליה מדווחים כי ווסטון מקני ויובנטוס סירבו להצעה בגובה 40 מיליון יורו מבורנמות'. הקשר האמריקאי בן ה-24 מחכה להצעות ממועדונים אחרים באנגליה שקושרו אליו בחלון ההעברות הנוכחי בדמותן של צ'לסי וטוטנהאם, בעוד הגברת הזקנה מצפה להצעה כספית גבוהה יותר.

* לפי ה-RMC Sport הצרפתי, צ'לסי וניוקאסל מעוניינות באילן מלייה, שוערה בן ה-22 של לידס. הצרפתי עורר עניין בקרב קבוצות רבות באירופה, ביניהן גם באיירן מינכן, אך החוזה שלו מסתיים בקיץ 2026 ועלול להקשות עם מחיר גבוה אותו תדרוש קבוצת הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully