וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה נחת בישראל ויערוך פגישה עם יצחקי: "אוהדי מכבי, כבר לא יכול לחכות"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 20:48

המאמן החדש של הצהובים הגיע לתל אביב יחד עם עוזרו והאנליסט, טוריחו יצטרף רק בחמישי. אנשי מכבי תל אביב יישבו עמו על מנת להעניק לו את כל האינפורמציה לקראת המשחק מול אשדוד

אייטור קראנקה, מאמנה החדש של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמנה החדש של מכבי תל אביב אייטור קראנקה נחת הערב בישראל ביחד עם עוזרו והאנליסט שלו. מחר יצטרף לקבוצה בחזרה גם חואן טוריחו, שהיה צריך עוד יממה כדי לארגן את הגעתו לישראל. נציגי מכבי תל אביב הגיעו לקבל את פנו של קראנקה בשדה התעופה, והוא נסע לבית מלון בתל אביב. "שלום אוהדי מכבי, אני כאן, וכבר לא יכול לחכות להתחיל ולראות אתכם בבלומפילד", אמר קראנקה לאתר הרשמי.

בהמשך הערב יקיים עם פגישה עם המנהל המקצועי ברק יצחקי ומחר בבוקר יגיע לראשונה לקרית שלום, יסקור את מתקן האימונים ובהמשך יפגוש את השחקנים לראשונה. בשעות אחר הצהריים המוקדמות צפויה לו מסיבת עיתונאים ראשונה מול התקשורת הישראלית, שבה יוצג רשמית.

אייטור קראנקה, מאמנה החדש של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
יחליף את המערך של איביץ'? קראנקה/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

קראנקה נראה נרגש עם הנחיתה בישראל, ומספר אנשים אף הצליחו לזהות אותו אחרי הפרסומים היום בתקשורת על חתימתו. במכבי תל אביב מתכוונים לשבת איתו עד המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד כדי שתהיה לו את כל האינפורמציה על הסגל והשחקנים, כדי להחליט על ההרכב והאם בינתיים הוא ממשיך במערך של ולאדן איביץ' עם שלושה בלמים ורק בהמשך יחליף למערך שהוא דוגל בו יותר.

יש לציין כי הבלם דרק לוקאסן לא יוכל לשחק בגלל חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully