וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נותרה מושלמת בבית עם 85:102 על עירוני נס ציונה

מקריי הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 25 נקודות, האדומים השכיחו את התבוסה להרצליה והנחילו ליריבה הפסד שלישי רצוף

הפועל תל אביב הבינה את הצורך להגיב אחרי התבוסה בידי בני הרצליה והוויכוח בין ג'ייקובן בראון למאמן דני פרנקו במהלך אותו משחק, אז הערב (רביעי) האדומים הראו בבירור שהמעידה מאחוריהם, ושמרו על מאזן ביתי מושלם בליגה עם ניצחון מוחץ על עירוני נס ציונה בקרב צמרת, כשבראון חוזר להציג את הגרסה הטובה והמוכרת שלו.

ג'ורדן מקריי היה זה שהכתיב את הטון כבר מדקות הפתיחה, עם 16 נקודות ברבע הראשון ו-20 עד ההפסקה, אך גם שאר שחקני המארחת עשו חיים הערב בצד ההתקפי: קסבייר מנפורד המשיך ביכולת אישית מצוינת, עידן זלמנסון רשם דאבל-דאבל ותומר גינת סיפק את התרומה האיכותית הרגילה שלו.

החבורה של אלעד חסין אמנם הגיעה למפגש מהמקום הרביעי, אך כבר סופרת שלושה הפסדים רצופים והערב קרה דבר חריג מבחינתה ברמה הסטטיסטית: לראשונה בעונה הנוכחית ואחרי 16 משחקים רצופים בכל המסגרות, די ג'יי קופר לא הגיע לכמות דו ספרתית באסיסטים ומסר 8 "בלבד".

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פינה את הבמה אחרי מחצית ראשונה אדירה. ג'ורדן מקריי/ברני ארדוב

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן מקריי 25 (4/5 ל-3), קסבייר מנפורד 16, 8 אסיסטים ו-3 חטיפות, ג'ייקובן בראון (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים), עידן זלמנסון (11 ריבאונדים) ותומר גינת (6/7 ל-2, 6 ריבאונדים) 15 כל אחד, צ'ינאנו אונואקו 7, בר טימור 6, ג'יי פי טוקוטו 3.

קלעו לעירוני נס ציונה: שאק ביוקנן 21 ו-8 ריבאונדים, ג'רום מיינסי 19 (7/9 ל-2) ו-2 חסימות, טיילר ביי 18 ו-8 ריבאונדים, גולן גוט 10, תומר לוינסון 5, די ג'יי קופר 4 ו-8 אסיסטים, רוני הארל ורז אדם (4 חטיפות) 3 כל אחד, להב אקרמן 2.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. קובי אליהו
חזר לעצמו. ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

מקריי פתח עם שלשה ואסיסט לגינת, בעוד גוט רשם שלשה ואסיסט משלו, ויחד עם ביוקנן וביי קבע 5:7 לנס ציונה, אלא שבראון צלף מחות לקשת ואחרי שמקריי דייק פעם אחת מהקו, הרכז ניצל חטיפה של מנפורד לטובת סל קל ומקריי הוסיף עוד שלשה ששלחה את נס ציונה לפסק זמן אחרי ריצת 9:0 לחובתה. מקריי המשיך בשלו עם עוד שתיים במתפרצת, ביי צימק במהלך של סל ועבירה, אבל גינת, עם שני סלים ואסיסט לנקודת עונשין של אונואקו בתווך, העלה את האדומים ל-10:21. מיינסי קלע חמש מהירות, מקריי הגיע לדו ספרתי והשאיר גם את ההפרש במצב כזה. לוינסון סחט עבירה לשלוש זריקות וקלע שתיים, מקריי ירה עוד אחת מרחוק והגיע ל-16 נקודות בפחות מ-8 דקות. זלמנסון הגיב לסל של ביי באחד משלו, ולוינסון על הבאזר הוריד ל-32:21 לזכות הפועל תל אביב בסיום הרבע.

רבע 2:

מנפורד קלע את השלשה החמישית של האדומים במשחק, מקריי הלוהט הוסיף סל יפה בסיבוב והגדיל ל-16 את ההפרש. ביוקנן טס לשתיים קלות במעבר, אבל טוקוטו עם מהלך של שלוש נקודות קבע 23:40. הארל דייק מעבר לקשת, אונואקו קלע סל בכורה, מיינסי ענה לו באותו מטבע, מנפורד קבר עוד שלשה ואונואקו העלה ל-28:47, לפני שביצע עבירה שלישית. מיינסי וביוקנן ניסו להחיות את האורחים, אבל זלמנסון תרם נקודה מהקו ואחרי סלים של גינת ובראון, הסנטר הישראלי הוסיף עוד שתיים שעשו 38:54. ביוקנן הקטין בשלשה, מנפורד השיב באותו מטבע ומקריי קלע את נקודתו ה-20. גוט פגע גם הוא מרחוק, גינת בקליעת עונשין הוריד את קבוצתו ביתרון 44:60 להפסקה.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
גם קסבייר מנפורד התבלט בהפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

רבע 3:

שלשה של בראון נענתה באסיסט למיינסי וסל של קופר, שאחריו הגיעו שלשות של מקריי, ביי בצד השני ואז בראון שוב. מנפורד הביא את הפער ל-20, מקריי הוסיף נקודות עונשין - 51:73. גינת דייק פעמיים מהקו, מיינסי וזלמנסון החליפו סלים, לוינסון תרם נקודת עונשין וביוקנן הוסיף סל, זלמנסון העלה את המארחת ל-56:79 ואז מסר אסיסט לגינת. מיינסי רשם עוד שתיים והוריד ל-81:58 אחרי 30 דקות של משחק.

רבע 4:

טימור מסר אסיסט לאונואקו ואחר כך העלה נקודות בכורה על הלוח בעזרת שלשה, אחרי שאדם קלע פעם אחת מהקו בנס ציונה. ביי קלע, מנפורד החזיר בקליעות עונשין, ביוקנן רשם מהלך של סל ועבירה ומיינסי הוסיף אחד כזה בעצמו כדי להקטין ל-21 הפרש, אבל מנפורד עם עוד שלשה וטימור עם אסיסט לגינת העלו ל-67:93. ביוקנן קלע עוד ארבע נקודות בצד אחד, אבל מנגד זלמנסון וטימור עם שלשה המשיכו במומנטום האדום. מיינסי צימק, בראון קלע את הנקודה ה-100 של הפועל והאורחת קיבלה זמן למזער נזקים: ביי וגוט הקטינו את ההפרש, הצעירים עלו לשחק בשני הצדדים ובסיום - 85:102 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully