וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מתכוננת לאפשרות שאביב אברהם יעזוב: "מיצה את עצמו בקבוצה"

הקשר שיהפוך חופשי בתום העונה לא מוכן להאריך חוזה, הפועל תל אביב עוקבת. בקבוצה מרוצים: "הניצחון בגביע ייתן ביטחון וכוח לליגה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

במכבי נתניה הביעו הבוקר (רביעי) שביעות רצון גדולה מההעפלה לרבע גמר גביע המדינה אחרי הניצחון 0:1 על אחי נצרת. בנתניה חששו מאוד לפני המשחק הזה, גם כי הקבוצה הגיעה אחרי רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון וגם כי במשחק חוץ בתנאי מזג אוויר לא פשוטים, אפשר בקלות להסתבך. "זה ניצחון חשוב שייתן ביטחון וכוח לקראת המשחקים בליגה", אמרו במועדון. "רבע הגמר הוא כבר שלב מאוד מכובד בגביע ולכולם כאן במועדון ברורה המשמעות של ההתקדמות בשלבים הללו".

עם פתיחת חלון ההעברות ולקראת המשך המאבקים בליגה, ינסו בצוות המקצועי להגביר את הקצב בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה. המטרה היא לצרף ארבעה שחקנים חדשים לפחות, שני זרים ועוד שניים-שלושה ישראלים. בנתניה ממתינים כמובן לכך שהשחקנים שקיבלו הודעות שחרור ימצאו לעצמם קבוצות חדשות ובכך יורידו את נטל שכרם מתקציב המועדון. בשבועות האחרונים נאלץ המאמן רן קוז'וך להסתדר ללא אריך ברקו, פלוריאן הארטהרץ, מיכאל אוחנה ויובל אשכנזי שלא נכללים יותר בסגל, אליהם יש להוסיף את אביב אברהם שצפוי לעזוב גם הוא ואם יש לקבוצה גם שחקנים מורחקים או פצועים נוספים, הסגל הופך לקצר מאוד.

שחקני מכבי נתניה חוגגים, יובל שדה במרכז. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. נתניה חוגגת/ברני ארדוב

לצד הניסיון למצוא קבוצות למשוחררים, ינסו ראשי המועדון להאיץ מגעים בכל הנוגע להחתמת מגן שמאלי זר או ישראלי, ועוד שחקני התקפה. בנתניה ינסו לפתור גם את סוגיית הקשר אביב אברהם, שלא מוכן לחתום על הארכת חוזה שמסתיים בסיום העונה נוכחית ומעדיף למצוא לעצמו קבוצה חדשה. "המגעים עם אביב אברהם לא מתקדמים לשום מקום. נראה שאביב כבר מיצה את עצמו במכבי נתניה ולכן ברור מה צריך להיות הצעד הבא", אמר גורם המעורה בפרטים. אברהם מבוקש מאוד בהפועל תל אביב ובמקביל היו שמחים בנתניה לראות את יהב גורפינקל עושה את הדרך ההפוכה, אך כרגע אין התקדמות בעניין.

איגור זלטאנוביץ' שספג מכה חזקה ברגלו בתיקו עם הפועל תל אביב בליגה, שותף אמש כמחליף ובקבוצה יבחנו את כשירותו ביומיים הקרובים ואז יוחלט אם הוא יכלל בסגל למשחק הליגה הקרוב נגד בני סכנין בשבת. בוריס אנו הפצוע בקרסולו, ימשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully